تاریخ : 4 نوامبر 2023 - 12:21 - شناسه خبر : 36887 اخبار استان، اسلایدشو

ارتباط مستقیم تلفنی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با مردم در مرکز سامد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با حضور در مرکز پاسخگویی الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) به تماس های مردمی پاسخ می دهد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: یکی از راه های ارتباط مردم با مسئولین استانی در بستر سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) انجام می شود؛ این سامانه مسئولین را پای درد و دل مردم می کشاند.

بر همین اساس محمدرضا فلاحتی روز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه از ساعت ۹ الی ۱۱ با حضور در مرکز سامد، پاسخگوی درخواست های مردم است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در این ارتباط تلفنی در خصوص موضوعاتی از جمله مسائل حوزه کارگری و کارفرمایی، اشتغال و کارآفرینی، مشاغل خانگی، بیمه بیکاری، مشاغل سخت و زیان آور، یارانه ها و مسایل حوزه تعاونی ها پاسخگوی جامعه هدف می باشد؛ مردم عزیز استان می توانند با شماره گیری ۱۱۱ با محمدرضا فلاحتی ارتباط برقرار کنند.

سیستم سامد «سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت» شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت در سراسر کشور است، که آحاد مردم در هر نقطه از کشور می‌توانند با شماره تلفنی ۱۱۱ ایده‌ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست‌های خود را مطرح کرده و صدای خود را به گوش مسئولین برسانند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر