تاریخ : 13 آوریل 2023 - 10:35 - شناسه خبر : 36406 اخبار استان، اسلایدشو

محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد:

برگزاری مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش یکی از توفیقات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است

یکی از توفیقات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این است که در مجموعه وظایف و ماموریت هایی که برنامه ریزی کرده، اجرای مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش در قالب برنامه های فرهنگی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: در مراسمی از برترین های شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان تجلیل شد.
محمدرضا فلاحتی در این مراسم که در بیت آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد برگزار شد گفت: یکی از توفیقات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این است که در مجموعه وظایف و ماموریت هایی که برنامه ریزی کرده، اجرای مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش در قالب برنامه های فرهنگی است.
وی ادامه داد: در آذرماه سال گذشته شانزدهمین دوره این مسابقات با حضور ۲۱۶ نفر از خواهران و برادارن کارگر و خانواده های محترم آنها شامل همسر و فرزندانی که سن آنها بین ۱۸ تا ۲۵ سال است برگزار شد.
فلاحتی در ادامه اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که با استقبال پرشور جامعه کار و تلاش استان همراه بود در مجموع ۲۱۶ نفر در بخش بانوان، آقایان و خانواده کارگران با هم به رقابت پرداختند که به تفکیک شامل: ۹۶ نفر در رشته مفاهیم، ۶۶ نفر در رشته قرائت، ۳۰ نفر حفظ ۱۰ جزء، ۱۱ نفر حفظ ۲۰ جزء و ۱۳ نفر در رشته حفظ کل می باشند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: با برگزاری این مسابقات، نخبگان قرآنی استان در حوزه کارگری شناسایی شده و برای رقابت به مرحله کشوری که اردیبهشت ماه در مرکز برگزار می شود، اعزام می شوند.
وی برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی در واحدهای تولیدی و همچنین برگزاری کلاس ها و دوره های مختلف آموزشی را از جمله اقدامات این اداره کل در حوزه مدیریت اجتماعی عنوان کرد.
گفتنی است در رشته قرائت – تحقیق خانم ها فاطمه السادات میرکریمی، محبوبه حنیف نژاد و فاطمه عامری و آقایان علیرضا رحمانی، ابوطالب فلاح و محمدمهدی میرجلیلی به ترتیب نفر اول تا سوم شدند.
همچنین فاطمه جوکار، مهدیه السادات میرجلیلی و معصومه زحمتکش به ترتیب اول تا سوم حفظ کل را از آن خود کردند و در بخش آقایان امیرحسین عطار زاده به مقام نخست دست یافت و شرکت کنندگان دیگر حائز رتبه نشدند.
در رشته حفظ ۲۰ جزء زهرا صالحی، اعظم خدایی و عالیه دهقانی به ترتیب اول تا سوم را کسب نموده و محسن فلاح از شهرستان بافق نیز توانست رتبه برتر آقایان را از آن خود کند.
در رشته حفظ ۱۰ جزء در بخش خانم ها معصومه میردهقان، اکرم کریمی، فرشته کاوه و در قسمت آقایان سیدمحمد مجتبی دهقان، علی اصغر فلاح و یونس خالق دادی به ترتیب نفراول تا سوم شدند.
در رشته مفاهیم نیز خانم ها بتول حیدری، رضیه میرزا هاشمی و اعظم بردستانی و آقایان علی نیک دل، محسن اسدی و مجید کریمی به ترتیب اول تا سوم شدند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر