تاریخ : 18 نوامبر 2021 - 11:24 - شناسه خبر : 33955 اخبار شهرستان، اسلایدشو، بانوان، گفت و گو

خانم بابازاده مسئول برگزاری نمایشگاه کتاب کارخانه امین در گفتگو با صدای میبد:

کارخانه امین، پیشگام درمسئولیت اجتماعی

کارخانه امین با توجه به چشم انداز، ماموریت، اهداف کلان، استراتژی‌ها و ارزش های سازمانی که دارد درحوزه های مختلف برای خود مسئولیت اجتماعی تعریف کرده است

در حاشیه نمایشگاه کتاب کارخانه امین، با خانم محبوبه بابازاده مجری برگزاری این نمایشگاه گفتگوی کوتاهی را انجام دادیم.او به عنوان کارشناس سیستم ها و روشها در کاشی امین مشغول به فعالیت می باشد.

گفتگو: سید محمد نبوی میبدی

خانم بابازاده علت برگزاری نمایشگاه کتاب توسط کارخانه امین را بیان کنید؟

کارخانه امین با توجه به چشم انداز، ماموریت، اهداف کلان، استراتژی‌ها و ارزش های سازمانی که دارد درحوزه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و پزشکی برای خود مسئولیت اجتماعی تعریف کرده است و سعی کرده حداقل در مجموعه برای موضوعات فوق، برنامه هایی را تدارک ببیند .برگزاری نمایشگاه کتاب را می توانیم ذیل همین موضوع تعریف کنیم.

لطفا این موضوع را بیشتر توضیح دهید.

مدیرعامل محترم مجموعه بنا به روالی که سالها دنبال می کند در اکثرمناسبت ها اعم از روز مهندس روز زن روز مرد روزکارگر و…… مدیران را دعوت می کند و عموما کتابی متناسب با مناسبت یاد شده هدیه می دهد چرا که آقای خالقیه برای مطالعه ارزش زیادی قائل است و آن را پایه پیشرفت می داند. هم اکنون نیز به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی نمایشگاهی با شعار«کتاب را به روزمرگی هایم اضافه می کنم چون….» راه اندازی کرده ایم که تا آخر آبان ماه ادامه خواهد داشت.

از موضوعات جالب توجه حضور پرسنل با خانواده در این نمایشگاه می باشد. در این جا لازم هست موضوعی را متذکر شوم، یکی از خصوصیات آقای خالقیه انجام نظر سنجی پس از برگزاری هر برنامه  و طرح جدیدی در مجموعه می باشد تا از نکات مثبت و منفی نظرات پرسنل استفاده کند و در سالهای آینده آن را به شکل بهتر و کامل تری انجام دهد.در همین راستا به پیشنهاد یکی از پرسنل قسمتی را به کودکان اختصاص دادیم که مورد استقبال بازدیدکنندگان نیزقرار گرفت.در نمایشگاه حدود۵۰۰ عنوان کتاب با موضوعات تاریخی، مذهبی، کودک و نوجوان، ادبیات، فرهنگ و هنر، رمان، کتب انگیزشی و دانشگاهی با تخفیف ۵۰ درصد به فروش گذاشته شده است.

در مورد دیگر برنامه‌هایتان نیز توضیح می دهید؟

یکی از برنامه های در حال اجرا خدمات مشاوره ای می باشد که هر هفته توسط خانم دکتر اسمعیلی در حوزه خانواده، تحصیل، کار و … به پرسنل ارائه می شود.علاوه بر این هر ماه ۲ دفعه خانواده پرسنل نیز دعوت می شوند و خانم دکتر برای آنها سخنرانی می کند.خدمت دیگر مشاوره حقوقی است که توسط یک کارشناسی که سه شنبه و چهارشنبه هر هفته در کارخانه حضور پیدا می کندبه پرسنل ارائه می شود.در حوزه دندانپزشکی هم برای پرسنل در حال برنامه ریزی خدمت جدیدی هستیم که به زودی اعلام می کنیم.

سخن آخر؟

یکی از خصوصیات آقای خالقیه حفظ کرامت و کمک به شکوفایی و رشد استعداد پرسنل است.حتی اگر آن استعداد  به حوزه کاری فرد هم  ربطی نداشته باشد . به عنوان مثال پرسنل با استفاده از سیستم ناب نگار میتوانند به کتابخانه کارخانه وصل شوند و کتابی را می خواهند ثبت و سپس دریافت کنند حتی اگر کتاب مورد نظر را نداشته باشیم در لیست خرید قرار می گیرد.و یا توسط همین سیستم روز تولد و یا ازدواج پرسنل تبریک گفته می شود نکته حائز اهمیت اینکه طراحی و برنامه نویسی این سیستم توسط یکی از پرسنل که در خط تولید مشغول است انجام گرفته است. پس از بررسی توانایی نامبرده کارخانه به وی اعتماد و حمایت کرد و نتیجه آن برنامه است که در حال حاضر استفاده می شود و این نتیجه نگرش زیبای آقای خالقیه به مجموعه تحت مدیریتشان است.

ارسال نظر