تاریخ : 7 آگوست 2023 - 14:15 - شناسه خبر : 36640 اخبار استان، اسلایدشو

محمدرضا فلاحتی در دیدار با مدیر روزنامه پیمان یزد:

نهادی که پیوست رسانه ای نداشته باشد محکوم به فناست

فلاحتی: سعی کرده ایم با برگزاری نشست های خبری و همچنین پاسخگویی به سوالات خبرنگاران استان، ارتباط تنگاتنگی با اصحاب رسانه برقرار کنیم و سعی می کنیم روز به روز این ارتباط مستحکم تر و قوی تر شکل بگیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: در آستانه روز خبرنگار محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با حضور در روزنامه پیمان یزد از بخش های این روزنامه بازدید کرد.
فلاحتی در نشستی با مسعود ارکان مدیرمسئول این روزنامه گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در ذیل آن اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد یک نهاد پرخبری است.
وی ادامه داد: مدیریت روابط کار، توسعه کارآفرینی و اشتغال، اجتماعی و مدیریت تعاون چهار حوزه مدیریتی در این اداره کل است که با حجم گسترده ای از مراجعین روبرو است و باید پاسخگو و خدمت رسان مردم باشند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه خدمات گسترده ای به مردم توسط این اداره ارائه می شود خاطرنشان کرد: جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخش به مردم و به خصوص قشر شریف کارگران، کارفرمایان، کارآفرینان، تعاونگران و … ما باید از ظرفیت و همکاری رسانه ای استان نهایت استفاده را ببریم.
وی اضافه کرد: یکی از وظایفی که دستگاه های اجرایی باید آن را دنبال کند مبحث شفاف سازی است که آن هم از طریق رسانه امکان پذیر است.
فلاحتی با بیان اینکه پاسخگویی به سوالات، انتقادات و شبهات رسانه ها باید در جهت تنویر افکار عمومی در سریعترین زمان ممکن رخ داد تصریح کرد: سعی کرده ایم با برگزاری نشست های خبری و همچنین پاسخگویی به سوالات خبرنگاران استان، ارتباط تنگاتنگی با اصحاب رسانه برقرار کنیم و سعی می کنیم روز به روز این ارتباط مستحکم تر و قوی تر شکل بگیرد.
وی با اشاره به اینکه معقتدم مدیر و اداره ای که پیوست رسانه ای نداشته باشد و از فضای رسانه ای کشور و استان جدا باشد و گوشه گیری کند محکوم به فنا و نابودی است تاکید کرد: در دوران کنونی و عصرارتباطات و جنگ شناختی ابزار رسانه و استفاده از آن بسیار ضروری است.

اخبار مرتبط

ارسال نظر