تاریخ : 12 آگوست 2023 - 10:59 - شناسه خبر : 36705 اخبار استان، اسلایدشو

محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد:

افزایش ۱۲۰ هزارتومانی یارانه دهک های اول تا سوم در طرح کالابرگ الکترونیکی

در طرح جدید با اختصاص ۵۰ درصد مبلغ یارانه به خرید کالاهای مشمول طرح، ۱۲۰ هزار تومان یارانه تشویقی برای جامعه هدف شارژ می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: در مرحله جدید طرح ملّی کالابرگ الکترونیکی، خانوارها می‌توانند از افزایش اعتبار۱۲۰ هزار تومانی یارانه خود استفاده کنند.

وی افزود: در طرح جدید با اختصاص ۵۰ درصد مبلغ یارانه به خرید کالاهای مشمول طرح، ۱۲۰ هزار تومان یارانه تشویقی برای جامعه هدف شارژ می شود.

محمدرضا فلاحتی تصریح کرد: دهک‌های اول تا سوم و خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی می‌توانند در صورت خرید ۲۰۰ هزار تومان از ۱۱ قلم کالای اساسی، از اعتبار افزایشی ۱۲۰ هزار تومانی به عنوان یک مزیت بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به دیگر مزیت اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی گفت: تأمین اعتبار جبران فاصله تورّمی نیز علاوه بر این مبلغ، افزایشی تا پایان سال پیش‌بینی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد افزود: تاکنون بیش از  2100 ترمینال در سراسر استان در قالب طرح ملّی کالابرگ الکترونیکی، ۱۱ قلم کالای اساسی را برای دهک‌های تعیین‌شده توزیع می‌کنند.

فلاحتی با اشاره به برنامه‌های دولت برای پوشش دهک‌های بعدی تأکید کرد: دولت مردمی سیزدهم برای کمک به تأمین سبد غذایی خانوارهای نیازمند این مهم را دنبال می‌کند.

فلاحتی اظهار داشت: خانوارهای دهک اول تا سوم می‌توانند با مراجعه به برنامه کاربردی «شما» و وارد کردن کد # ۱۴۶۳*۵۰۰*، ضمن اطلاع از میزان اعتبار، لیست نزدیک‌ترین فروشگاه‌ها را مشاهده نمایند.

فلاحتی با بیان اینکه ۱۱ قلم کالای اساسی شامل برنج، گوشت منجمد گوساله، حبوبات، شیر کم‌چرب، پنیر، ماست دبه ۲/۵ کیلویی،‌ مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند و شکر جهت عرضه به خانوارها پیش‌بینی شده است، گفت: همه خانوارهای مشمول طرح کالابرگ می‌توانند برای اطلاع از فروشگاه‌های متصل به سامانه و باقیمانده اعتبار خود، برنامه شبکه ملّی اعتبار «شما» به نشانی http://shoma.sfara.ir را نصب یا کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* را شماره‌گیری نمایند. 

اخبار مرتبط

ارسال نظر