تاریخ : 11 نوامبر 2023 - 11:33 - شناسه خبر : 36927 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1

رئیس شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد در میبد:

کمیته کارشناسی مشاغل سخت و زیان آور ویژه صنعت کاشی و سرامیک در میبد تشکیل می شود

فلاحتی با بیان اینکه از جمله مسائلی که توسط مردم مطرح شد مربوط به سخت و زیان آور است که در این رابطه مقرر گردید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد با حضور تامین اجتماعی و مرکز بهداشت شهرستان کمیته کارشناسی مشاغل سخت و زیان آور را ویژه صنعت کاشی و سرامیک برگزار نمایند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: نشست مدیران کل دستگاه های عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با حضور سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد و سجادی پور فرماندار میبد در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در این نشست گفت: نشست مدیران کل دستگاه های عضو شورای هماهنگی استان هر دو ماه یک بار در یکی از شهرستان ها برگزار می شود.
وی ادامه داد: برگزاری میز ارتباطات مردمی و نشست با مسئولین شهرستان در جهت رفع مسائل و مشکلاتی که مردم و دستگاه های شهرستانی با آن روبرو هستند از جمله اهداف این برنامه است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این خصوص اضافه کرد: در حوزه تامین اجتماعی مقرر گردید اداره کل تامین اجتماعی نسبت به فعال نمودن کارگزاری شهرستان میبد در خصوص نظارت بر دفاتر شرکت ها اقدام نماید. همچنین مدیریت درمان تامین اجتماعی در خصوص اجرای تفاهم نامه انعقادی فی مابین دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل تامین اجتماعی جلسه ای با حضور استاندار یا معاون ایشان برگزار نمایند.
وی با اشاره به اینکه در این نشست تصمیم گرفته شد تا مدیریت درمان تامین اجتماعی با حمایت های نماینده تفت و میبد نسبت به تامین دندانپزشک برای درمانگاه تامین اجتماعی اقدام نماید تصریح کرد: یکی از مسائلی که مردم مطرح کردند کمبود دارو در داروخانه درمانگاه تامین اجتماعی بود که مقرر شد رئیس درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان میبد لیست داروهایی که شهرستان با کمبود مواجه است را به نماینده مجلس اعلام نماید تا مسئله کمبود دارو در شهرستان مرتفع گردد.
فلاحتی با بیان اینکه از جمله مسائلی که توسط مردم مطرح شد مربوط به سخت و زیان آور است که در این رابطه مقرر گردید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد با حضور تامین اجتماعی و مرکز بهداشت شهرستان کمیته کارشناسی مشاغل سخت و زیان آور را ویژه صنعت کاشی و سرامیک برگزار نماید.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: کمبود نیروی انسانی در اداره بهزیستی، اداره آموزش فنی و حرفه ای و… نیز از جمله مشکلات مطرح شده در این نشست بود که مقرر شد در استخدامی های جدید مد نظر قرار گیرد.
وی عنوان کرد: از جمله مسائل مطرح شده توسط بهزیستی، عدم مناسب سازی داروخانه جهت تردد معلولان بود که مقرر گردید اداره کل بهزیستی با پیگیری از دانشگاه علوم پزشکی نسبت به ایجاد رمپ در قسمت ورودی داروخانه های شهرستان میبد اقدام نماید.

اخبار مرتبط

ارسال نظر