تاریخ : 18 ژوئن 2022 - 13:15 - شناسه خبر : 34987 اخبار استان، عکس، گزارش تصویری

میز ارتباطات مردمی دستگاه های عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از دریچه دوربین

چهارمین نشست استانی مدیران دستگاه های عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد روز گذشته در میعادگاه نماز جمعه شهرستان مهریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: چهارمین نشست استانی مدیران دستگاه های عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد و میز ارتباطات مردمی این دستگاه ها با حضور مدیران کل در میعادگاه نماز جمعه شهرستان مهریز برگزار شد.

مدیران کل دستگاه هاعی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ابتدای سفر کاری خود به شهرستان مهریز با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و سپس با حضور در میعادگاه نماز جمعه شهرستان مهریز به مدت ۳ ساعت پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم بودند.

محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این رابطه گفت: یکی از اقداماتی که توسط دولت سیزدهم از بدو شروع به کار مد نظر بوده؛ لزوم حضور مسئولان در بین مردم و رفع مسائل و مشکلات آنها براساس قوانین و مقررات است.

این مقام مسئول استانی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم شهرستان ها دسترسی به مدیران کل برای آنها مقدور نیست، در نتیجه در شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصمیم گرفته شد که هر دو ماه یک بار دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل نماز جمعه های شهرستان ها حضور پیدا کنند و از نزدیک مسائل و مشکلات مردم را بررسی کنند تصریح کرد: در صورتی که مسائل و مشکلات در شهرستان قابل پیگیری است، رفع می شود و اگر نیاز به تصمیم گیری استانی و کشوری داشته باشد در این زمینه پیگیری های لازم صورت می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه هدف از تشکیل میز ارتباطات مردمی این است که مردم به خصوص مردم شهرستان های کمتربرخوردار بتوانند با دسترسی آسان و راحت به مدیران کل، مسائل و مشکلات خود را بیان کنند افزود: در  این راستا و برای اولین بار در کشور شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد طبق برنامه ریزی صورت گرفته به شهرستان مهریز سفر و میز ارتباطات مردمی را در نماز جمعه این شهرستان برگزار کرد.

در پایان این سفر، چهارمین نشست مدیران کل دستگاه های عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور فرماندار شهرستان مهریز در محل فرمانداری برگزار و ۲۳ مصوب به تصویب اعضاء رسید.

گفتنی است اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل تامین اجتماعی، مدیریت درمان تامین اجتماعی، اداره کل بهزیستی، اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان، مدیریت امور شعب بانک توسعه تعاون، مدیریت امور بانک رفاه، مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری شعبه یزد، مدیریت صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان و مدیر صندوق کارآفرینی امید دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر