تاریخ : 15 ژوئن 2020 - 22:52 - شناسه خبر : 32664 اخبار استان، اسلایدشو

دومین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد برگزار شد

این شورا با همبستگی اعضا می تواند به وسیله رسانه های مختلف به خصوص شبکه های اجتماعی و ارتباطی به صورت شبکه ای اقدامات انجام شده توسط دستگاه های تابعه را اطلاع رسانی کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: دومین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه های عضو این شورا و با محوریت «رویکردهای نوین در روابط عمومی» صبح امروز در سالن تلاش این اداره کل برگزار شد.

محمدتقی شفیع پور سرپرست روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه یکی از وظایف روابط عمومی اطلاع رسانی است گفت: این شورا با همبستگی اعضا می تواند به وسیله رسانه های مختلف به خصوص شبکه های اجتماعی و ارتباطی به صورت شبکه ای اقدامات انجام شده توسط دستگاه های تابعه را اطلاع رسانی کند.

وی با بیان اینکه رویدادهای دستگاه های تابعه با شبکه سازی و اتصال روابط عمومی ها با هم می تواند به صورت چشمگیر منتشر یابد خاطرنشان کرد: حضور فعال کارشناسان روابط عمومی در فضای مجازی و بیان اقدامات انجام گرفته دولت در شرایط تحریم یکی از وظایف فعالین این حوزه است.

سرپرست روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد تصریح کرد: از آنجا که حوزه روابط عمومی نیاز به بازآموزی و بالابردن سطح علمی و دانش کارشناسان این حوزه دارد سعی می شود نشست ها بر اساس رویکرد علمی برنامه ریزی شود تا علاوه بر اینکه همکاران با هم تبادل افکار و اندیشه دارند بتوانند از مباحث روز حوزه روابط عمومی عقب نمانند.

لازم به ذکر است دوره آموزشی «رویکردهای نوین در روابط عمومی» به مدت ۴ ساعت با حضور اعضا برگزار شد. در این دوره آموزشی حاضران با ویژگی ها و محیط شبکه اجتماعی توئیتر، ترند سازی، طوفان توئیتری، هشتک سازی، چگونگی توئیت و همچنین برخی اپلیکیشن های عکاسی جهت کار در زمینه موبایل گرافیک به صورت عملی آشنا شدند.

روابط عمومی
روابط عمومی
روابط عمومی
روابط عمومی

اخبار مرتبط

ارسال نظر