تاریخ : 4 جولای 2023 - 11:35 - شناسه خبر : 36620 اخبار استان

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد عنوان کرد:

ثبت نام هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان یزد آغاز شد

ثبت نام از هجدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان یزد از امروز آغاز شد. مدیران شرکت های تعاونی تا ۳۰ تیرماه فرصت دارند در این جشنواره ثبت نام نمایند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ضمن اعلام این خبر افزود: جشنواره تعاونی های برتر هر سال با هدف ترویج فرهنگ تعاون و کار گروهی برگزار می شود؛ با توجه به اهمیت موضوع تعاون در جهت رونق اقتصادی کشور، با برگزاری این جشنواره می توان فرهنگ تعاون را در میان آحاد جامعه ترویج کرد.

سیروس آقائی تصریح کرد: باتوجه به نقش اثربخش تعاونی ها در تحقق منویات ارزشمند مقام معظم رهبری و نیز سهم اثرگذار آن در اقتصاد کشور برگزاری این جشنواره فرصت مناسبی برای نشان دادن توانمندی ها و ظرفیت های این بخش است.

وی ارج نهادن به زحمات فعالین عرصه تعاون را یکی دیگر از اهداف مهم برگزاری این جشنواره عنوان کرد و ادامه داد: تشویق فعالیت های تولیدی، توزیعی و خدماتی و معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی جهت بهره گیری از سایر تعاونگران در فضای مناسب در انتقال دانش رسمی و بومی در سطح کشور از اهداف و مزیت های این جشنواره است؛ با یهره گیری از داوران باتجربه در زمینه تعاون، سعی داریم رقابتی سالم را میان تعاونی های استان برگزار کنیم.

آقائی سی اُم تیرماه را آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره اعلام کرد و افزود: تعاونی های استان به منظور شرکت در این جشنواره از روز ۱۱ تیر لغایت ۳۰ تیرماه می توانند با مراجعه به سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون، به نشانی https://taavoni.mcls.gov.ir اطلاعات کامل تعاونی خود را ثبت نمایند.

جشنواره شرکت تعاونی های برتر هرساله شهریورماه در هفته تعاون  به صورت استانی و کشوری برگزار می گردد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر