تاریخ : 12 دسامبر 2022 - 8:07 - شناسه خبر : 35970 اخبار استان، اسلایدشو

فلاحتی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد:

جامعه کار و تلاش استان الگوهای زیادی برای معرفی به نسل جدید دارد

طبق فرمایشات مقام معظم رهبری امیدآفرینی یکی از الزاماتی است که باید برای مردم صورت بگیرد و جهاد تبیین یکی از وظایفی است که مدیران باید در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با احسان کریمی مدیرکل مرکز صدا و سیمای استان یزد دیدار و گفتگو کرد.
وی در این دیدار ضمن تشریح خدماتی که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان یک وزارتخانه استراتژیک به مردم ارائه می دهد خاطرنشان کرد: ده دستگاه اجرایی در استان به عنوان زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مردم خدمت رسانی کرده و قریب به هشتاد درصد مردم از این دستگاه ها خدمات دریافت می کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه اطلاع رسانی به موقع این خدمات به مردم شریف استان نیازمند تعامل و برقراری ارتباط با رسانه ها به خصوص رسانه ملی است تصریح کرد: کارگران، کارفرمایان، تعاونگران، کارآفرینان و… قشر عظیمی از جامعه هستند که به نوعی شرکای اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی محسوب می شوند.
وی عنوان نمود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری امیدآفرینی یکی از الزاماتی است که باید برای مردم صورت بگیرد و جهاد تبیین یکی از وظایفی است که مدیران باید در دستور کار خود قرار دهند.
فلاحتی ادامه داد: در استان کارفرمایان، کارآفرینان، تعاونگران و کارگرانی وجود دارند که می توانند الگوهای بسیار مناسبی برای نسل جوان جامعه باشند.
وی با تاکید بر اینکه معرفی افراد نخبه از جامعه کار و تلاش استان و همچنین دستاوردهای گوناگونی که در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و تولیدی توسط جوانان استان در حال انجام است می تواند یکی از نقاط امید آفرین برای جامعه باشد.
وی ضمن هرگونه همکاری جهت معرفی شرکت های دانش بنیان، شرکت تعاونی های موفق در استانی که لقب پایتخت تعاون کشور را یدک می کشد و کارآفرینانی که با دست خالی به همه چیز رسیده اند گفت: استان یزد دارای ظرفیت ها و پتانسیل های زیادی است که تهیه مستند و تبیین آن باید توسط دستگاه های متولی صورت بگیرد.
در ادامه احسان کریمی نیز بر آمادگی صدا و سیمای مرکز یزد در جهت معرفی نخبگان جامعه کار و تلاش استان و الگوسازی برای نسل جدید و تبیین دستاوردهای استان در این عرصه تاکید کرد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر