تاریخ : 14 ژانویه 2023 - 15:05 - شناسه خبر : 36111 اخبار استان، اسلایدشو

کانون کارآفرینان برتر رسمی استان یزد پس از برگزاری انتخابات مجمع عمومی تشکیل شد

کانون کارآفرینان برتر رسمی یکی از وظایف اش ایجاد فضا و مقررات حمایتی از کارآفرینان و سرمایه‌‌‌‌گذاران به¬منظور رفع موانع توسعه کارآفرینی و ایجاد اشتغال مولد در استان و کشور است.

صبح امروز (شنبه ۲۴ دیماه) اولین مجمع عمومی عادی کانون کارآفرینان برتر رسمی استان یزد با حضور کارآفرینان برتر استان در سالن شهید دهقان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: صبح امروز (شنبه ۲۴ دیماه) اولین مجمع عمومی عادی کانون کارآفرینان برتر رسمی استان یزد با حضور کارآفرینان برتر در سالن شهید دهقان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
محمدرضا فلاحتی در ابتدای این مجمع ضمن تقدیر و تشکر بابت حضور بسیار خوب کارآفرینان برتر استان گفت: کانون کارآفرینان برتر رسمی یکی از وظایف اش ایجاد فضا و مقررات حمایتی از کارآفرینان و سرمایه‌‌‌‌گذاران به¬منظور رفع موانع توسعه کارآفرینی و ایجاد اشتغال مولد در استان و کشور است که به عنوان تشکلی غیرانتفاعی و غیرسیاسی ایجاد می¬شود.
وی از دیگر اهداف تشکیل این کانون را توسعه، ترویج و نهادینه¬سازی فرهنگ کارآفرینی در سطوح استانی و ملی عنوان کرد و افزود: ایجاد شبکه ارتباطی موثر بین کارآفرینان و مدیران شبکه دولتی و نهادهای عمومی در حوزه‌های مرتبط یا موثر در زیست بوم کارآفرینی کشور، ایجاد گروه اندیشه¬ورز فعال به¬منظور تشکیل اتاق فکر، افزایش سطح تعامل بین اعضا برای شناسایی فرصت‌های کارآفرینی و اتحادهای استراتژیک و سرمایه‌گذاری از دیگر اهدافی است که کانون های کارآفرینان برتر دنبال می کنند.
محمدرضا فلاحتی با بیان اینکه کانون کارآفرینان برتر استان، غیرانتفاعی و غیرسیاسی است ادامه داد: کانون استان مجاز است برای پیشبرد اهداف و فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی و توسعه منافع اعضا خود نسبت به تأسیس شرکت‌های تعاونی و صندوق قرض‌الحسنه اقدام نماید.
لازم به ذکر است در انتخاباتی که در این مجمع انجام شد، پس از شمارش آراء آقایان حمیدرضا شرافت مدیرعامل شرکت شهداب، محمدرضا رضائی نژاد مدیرعامل شرکت پیشگامان کویر یزد، علی محمد توکلی مدیرعامل شرکت مارینا پلاستیک، امین خالقیه مدیرعامل شرکت کاشی ستاره و سیدمحمدسعید حاجی میرزاده مدیرعامل شرکت الکا آریا به عنوان اعضای اصلی کانون و آقایان محمد حسین محتاج الله رئیس هیات مدیره شرکت های هتل سنتی مهر و ابوالفضل میرحسینی عضو هیات مدیره شرکت بیستون کویر به عنوان اعضای علی البدل و آقایان کشور شاهی مدیرعامل شرکت شتابدهنده پیشگامان کویر و محمود صنعتکار مدیرعامل شرکت رز تحریر یزد به ترتیب به عنوان بازرس اصلی و علی البدل کانون انتخاب شدند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر