تاریخ : 11 نوامبر 2023 - 9:20 - شناسه خبر : 36899 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1

برگزاری میز ارتباطات مردمی دستگاه های عضو شورای هماهنگی در میبد

حضور دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان ها و برگزاری میز ارتباطات مردمی باعث ارتباط نزدیک با مردم شده و به نوعی عدالت دسترسی به مسئولان را برای تمام مردم استان محقق می سازد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: میز ارتباطات مردمی دستگاه های عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در شهرستان میبد برگزار شد.
محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در این رابطه گفت: حضور دستگاه های زیرمجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان ها و برگزاری میز ارتباطات مردمی باعث ارتباط نزدیک با مردم شده و به نوعی عدالت دسترسی به مسئولان را برای تمام مردم استان محقق می سازد.

وی اضافه کرد: برگزاری میز ارتباطات مردمی باعث می شود مردم عزیزی که با این ده دستگاه سر و کار دارند با مدیران کل مشکلات را مطرح کنند. مباحثی که در میز ارتباطات قابل حل است، مردم راهنمایی می شوند و برخی از موارد در استان و مرکز پیگیری می شود.

فلاحتی تصریح کرد: طبق پیگیریی هایی که در دستور کار قرار می گیرد مسائل و مشکلات مردم عزیز به ویژه جامعه کارگری استان مورد بررسی و حل و فصل می گردد.

گفتنی است ادای احترام به مقام شامخ شهدا و نثار گل اولین برنامه حضور مدیران کل دستگاه های عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در سفر به میبد بود.

سپس اعضا با حضور در فرمانداری میبد نشست شورا با حضور میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، سید جمال سجادی پور فرماندار و روسای اداره های شهرستانی دستگاه های عضو را تشکیل دادند و مشکلات و مسائل ده دستگاه در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

ارسال نظر