تاریخ : 4 می 2023 - 12:21 - شناسه خبر : 36493 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1

با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد صورت گرفت:

ایجاد اشتغال برای ۲۰ نفر با راه اندازی یک واحد دانش بنیان در میبد

شرکت فنی مهندسی نارین الکترونیک که امروز شاهد رونمایی از آن هستیم با سرمایه گذاری۱۰۰ میلیارد ریال و با استفاده از تسهیلات تبصره ۱۸، زمینه اشتغال برای ۲۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم را ایجاد کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد و مسئولین شهرستان میبد، یک واحد فناور و دانش بنیان گشایش یافت.
محمدرضا فلاحتی با بیان اینکه توسعه صنایع پاک و دانش بنیان از اولویت های یزد نوین هست خاطرنشان کرد: صنایع پاک و همچنین صنایع دانش بنیان مشکل بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی را نیز مرتفع می سازد.
وی با تاکید بر اینکه در استان گام هایی جهت هدایت سرمایه گذاری به سمت ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی برداشته شده و این هدف دنبال می شود گفت: تسهیلاتی مشاغل خانگی، تبصره ۱۶ و تبصره ۱۸ با اولویت توسعه مشاغل دانش بنیان و دانش محور توزیع می شود.
فلاحتی افزود: شرکت فنی مهندسی نارین الکترونیک که امروز شاهد رونمایی از آن هستیم با سرمایه گذاری۱۰۰ میلیارد ریال و با استفاده از تسهیلات تبصره ۱۸، زمینه اشتغال برای ۲۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم را ایجاد کرده است.
وی اضافه کرد: این شرکت اولین تولید کننده چراغ های خورشیدی اتوماتیک در ایران است که در صورت افزایش محصولات و استفاده فراگیر از این تولیدات این شرکت دانش بنیان شاهد کاهش مصرف برق و انرژی که امروز برای کشور حیاتی است هستیم.
گفتنی است شرکت فوق علاوه بر تامین نیاز‌های داخلی، زمینه صادرات کالا به کشور‌های منطقه را دارا است.

اخبار مرتبط

ارسال نظر