تاریخ : 7 فوریه 2016 - 8:31 - شناسه خبر : 8311 اخبار شهرستان، اسلایدشو

در ایام الله دهه مبارک فجر وبا حضور مدیرکل مخابرات استان:

رونمایی از سامانه ۱۲۵هوشمند آتش نشانی میبد

در آتش نشانی سرعت عمل و دقت عمل برای رسیدگی به موقع به حادثه دیدگان لازمه کار است که این سیستم در این جهت می تواند مفید و مؤثر باشد.

به گزارش صدای میبد: با حضور آیت الله اعرافی امام جمعه میبد، مقوم مدیرکل مخابرات استان، نقیبی زاده شهردار میبد، فلاح فرماندار میبد، فلاح فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد و برخی از مسئولین شهرستان از سامانه هوشمند آتش نشانی میبد رونمایی شد.

نقیبی زاده شهردار میبد در ابتدای این مراسم با خوش آمدگویی به حاضرین گفت: این سامانه مدتی است که توسط واحد آتش نشانی شهرداری میبد در حال پیگیری و انجام است. با همکاری مدیرکل مخابرات استان و دیگران دوستان این پروژه اجرا شد.

شهردار میبد با بیان اینکه این پروژه برای اولین بار در سطح کشور راه اندازی شده است افزود: سامانه ۱۲۵هوشمند آتش نشانی میبد یکی از کارهای زیربنایی و اساسی در این مجموعه بوده که با تلاش واحد آتش نشانی شهرداری میبد و همکاری مخابرات به سرانجام رسیده است.

امام جمعه میبد نیز در این مراسم از مدیرکل مخابرات استان، شهردار و شورای شهر تشکر کرد.

وی آتش نشانان را قشری زحمت کش و دائم پای کار دانست و افزود: شهرداری با شاخه و برگ های فراوانی که دارد مسئولیت های سنگینی بر دوش دارد. همه مسئولین باید همکاری لازم را با هم داشته باشند تا خدمات خوب و سریع ارائه شود.

آیت الله اعرافی در پایان خاطر نشان ساخت: در آتش نشانی سرعت عمل و دقت عمل برای رسیدگی به موقع به حادثه دیدگان لازمه کار است که این سیستم در این جهت می تواند مفید و مؤثر باشد.

گفتنی است حضار در ابتدای مراسم با طرز کاراین سامانه هوشمند آشنا شدند.

خبرنگار: سیدمحمد نبوی

DSC_0150 DSC_0149 DSC_0148 DSC_0145 DSC_0144

 

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. واقعا دم شهردار و پرسنلشون گرم گرم

ارسال نظر