تاریخ : 25 فوریه 2017 - 21:46 - شناسه خبر : 20833 اخبار شهرستان، گفت و گو

فرماندار میبددرگفت وگو با صدای میبد:

نگاه جدید رئیس میراث فرهنگی کشور به میبد/امیدواریم میبد به آنچه استحقاقش است دست یابد

نگاه رئیس میراث پس از بازدید از میبد، کاملاً عوض شد.

درحاشیه برگزاری همایش ملی زیلو و بازدید دکتر احمدی پور،معاون رئیس جمهور و رئیس میراث فرهنگی کشور فلاح فرماندار میبد در گفت و گو با خبرنگار صدای میبد گفت: همان گونه که مستحضرید هنر صنعت زیلو یکی از اولویت های کاری بوده است که هم آیت الله اعرافی، دکتر دهقانی نماینده وآقای نامور مطلق در میراث کشور عنایت خاصی به آن داشتند و هم شورا و شهرداری، بنیاد میبدی، شرکت شهرک های صنعتی همه و همه در کنار هم قرار گرفتند تا این هنر صنعت که زمانی دچار رکود شده بود و در حال فراموشی بود را احیا کنند.
وی ادامه داد: خوشبختانه با این حرکت و تلاش عمومی که در شهرستان شکل گرفته است امیدواریم به سمت ثبت جهانی این هنر صنعت برویم.
فرماندار میبد در مورد بازدید رئیس میراث فرهنگی کشور از میبد این طور بیان کرد: امروز خانم دکتر احمدی پور رئیس میراث فرهنگی کشور بسیار تحت تاثیر ظرفیت ها و پتانسیل های میبد قرار گرفت.
وی اضافه نمود: نگاه رئیس میراث پس از بازدید از میبد، کاملاً عوض شد. در موقع خداحافظی این نگاه جدید کاملا مشهود و مشخص بود. امیدواریم با عنایت خوبی که خانم دانش خواهند داشت و همین طور خانم احمدی پور که این نگاه را به میبد پیدا کردند و مشخصا رویکرد جدیدی را در مقابل شهرستانمان خواهند داشت، میبد به آنچه استحقاقش است دست یابد.

نبوی-و-فرماندار

اخبار مرتبط

ارسال نظر