تاریخ : 16 ژانویه 2016 - 13:52 - شناسه خبر : 7631 اخبار شهرستان

دبیر مشاور منطقه ای جامعه المصطفی العالمیه:

امروز حاکمیت آل سعود و اسلام امریکایی می خواهند اسلام حقیقی را کم رنگ کنند

امروز پرچم اسلام و ولایت و اهل بیت به برکت انقلاب اسلامی در دنیا در احتزاز است و به کوری چشم مستکبرین کسانی که می خواستند انقلاب اسلامی را در نطفه خفه کنند بیش از ۱۲۰ کشور در حال گشترش است .

به گزارش صدای میبد: دبیر مشاور منطقه ای جامعه المصطفی العالمیه در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره مهاجر الی الله حاج غضنفر رکن آبادی دیپلمات بلند پایه کشورمان و از جانباختگان فاجعه تلخ منا گفت : مرحوم رکن آبادی الگویی نمونه برای مسئولین و جوانان ماست که سابقه درخشانی در خدمت به نظام و انقلاب داشت .

حجت الاسلام حسین شهامت با بیان اینکه ایشان محرم نظام و انقلاب در پیچیده ترین کشور یعنی لبنان مشغول خدمت بود افزود : مرحوم رکن آبادی بعنوان دیپلمات توانمند در حساس ترین کشور در ارتباط با دولت لبنان و تعامل با جریان انقلابی حزب الله نقش مهمی را ایفا کرد .

وی ، دل بزرگ و شم سیاسی عالی ، قدرت تصمیم گیری و مدیریت در بحران را از خصوصیات برجسته و بارز دکتر غضنفر رکن آبادی برشمرد و افزود : ایشان علاوه بر حضور در جبهه جنگ و خطر پذیری به تمام معنا متعهد به احکام دین بود .

حجت الاسلام شهامت خستگی ناپذیری ، روحیه ایثارگری و تواضع را از دیگر امتیازات شخصیتی مهاجر الی الله حاج غضنفر رکن آبادی برشمرد و گفت : همین عروج شهادت گونه ایشان در نتیجه ایثارگری اش بود که وارد عرصه نجات هموطنان در فاجعه منا باعث شد که در لباس احرام به سوی خدا پر بکشد.

دبیر مشاور منطقه ای جامعه المصطفی العالمیه گفت : رکن آبادی از کسانی بود که بار سفرش آخرتش را خوب بست.

حجت الاسلام شهامت در ادامه با با اشاره به جنایت های آل سعود گفت : امروز حاکمیت آل سعود و اسلام امریکایی می خواهند اسلام حقیقی را کم رنگ کنند .

وی افزود : آنها می خواهند جلوی اسلام علوی ، فاطمی و عاشورایی بایستند اما عربستان بداند که زمان آل سعود مانند نیاکانشان تمام شده است.

دبیر مشاور منطقه ای جامعه المصطفی العالمیه تصریح کرد : امروز پرچم اسلام و ولایت و اهل بیت به برکت انقلاب اسلامی در دنیا در احتزاز است و به کوری چشم مستکبرین کسانی که می خواستند انقلاب اسلامی را در نطفه خفه کنند بیش از ۱۲۰ کشور در حال گشترش است .

این روحانی خاطرنشان کرد : به همین خاطر سعودی ها قافیه را باختند و در یمن ، بحرین و افریقا دست به کشتار و قتل عام و جنایت می زنند و اجازه نمی دهند خبری از آنجا منتشر شود .

وی تصریح کرد : آل سعود با این حرکات مذبوحانه فکر می کند با همکاری اربابانش جلوی خیزش انقلاب و تفکر انقلاب را می تواند بگیرد ؛ اما ما به فدایی و تحمل سختی ها و تقدیم شهید ؛ زیر لوای ولایت و ضعامت مقام معظم رهبری در مقابل همه این حوادث ایستاده ایم .

حجت الاسلام شهامت با بیان اینکه امروز ابرقدرتها در مقابل این ملت زانوی ادب زدند افزود : آنها ناچارند بر قدرت این ملت اعتراف کنند و این عزت و شکوه مرهون همین کانون ولایت و شهادت طلبی و وحدت است .

وی با اشاره به اینکه حج مظهر قدرت اسلام و مسلمین است ، با اظهار تاسف گفت : آل سعود با تفکر اسلام آمریکایی و تکفیری و وهابی که تهی از ولایت است ، اسلام ناب اسلامی را از حج و امت اسلام گرفته است .

منبع: میبد آدینه

اخبار مرتبط

ارسال نظر