تاریخ : 5 فوریه 2016 - 17:07 - شناسه خبر : 8262 اخبار شهرستان، اسلایدشو

آیت الله اعرافی امام جمعه میبد:

دادگستری حداکثر قانون را برای مجرمین حوادث اخیر اعمال کند

از نیروی انتظامی مرکز استان انتظار داریم به کمک نیروهای انتظامی شهرستان بیایند و علت حوادث اخیر را کشف کنند. اگر عامل این حوادث کشف نشود آرامش کامل به جامعه بر نمی گردد.

به گزارش صدای میبد: آیت الله اعرافی امام جمعه میبد در خطبه دوم نماز سیاسی عبادی جمعه از پیگیری های نیروی انتظامی شهرستان در حوادث اخیر تشکر ولی آن را کافی ندانست.

وی تاکید کرد: از نیروی انتظامی مرکز استان انتظار داریم به کمک نیروهای انتظامی شهرستان بیایند و علت حوادث اخیر را کشف کنند. اگر عامل این حوادث کشف نشود آرامش کامل به جامعه بر نمی گردد.

امام جمعه میبد افزود: باید با کسانی که با این آسیب ها روبرو شده اند همبستگی شود و مردم نیز خود باید هوشیار بوده، در پذیرش غیربومی ها درست رفتار کنند، همچنین از اماکن خود به خوبی محافظت کنند و به نیروهای انتظامی برای کشف عاملین این حوادث کمک کنند.

آیت الله اعرافی همچنین در پایان از مسئولین دادگستری در حوزه سرقت های اخیر خواست به محض کشف و معرفی این افراد به دستگاه قضا، با کمال قاطعیت دادگستری از خود عکس العمل نشان دهد و حداکثر قانون را بر روی این مجرمین اعمال کند.

 

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. سلام و ادب
    امیدوارم همانطور که حاج آقا نیز فرمودن دستگاه قضا با عاملین این جنایات در میبد به صورت قاطع برخورد کند و آن ها را به حداکثر مجازات برساند
    هر چند در محاوره عامه مردم متاسفانه از عدم قاطعیت لازم در برخورد با اشرار صحبت می شود و وقتی که پای صحبت آن ها می نشینیم می گویند اگر هم دستگیر شوند فقط چند سالی زندان و بعد هم ولشان می کنند
    انشاالله امید است که این بار دستگاه قضا با قاطعیت لازم و اشد مجازات که انتظار همه مردم اعدام این افراد می باشد انتظارات مردم شهید پرور شهرستان میبد را برآورده کند
    در حالی که دنیا امروز فهمیده است اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی چقدر می باشد اشرار نیز بدانند امنیت شهر شهید پرور میبد با قدمت ۷۰۰۰ ساله بازیچه دست چند اوباش نمی شود.

ارسال نظر