تاریخ : 26 دسامبر 2015 - 9:57 - شناسه خبر : 7251 اخبار شهرستان1

با حضور کارشناسان حوزه پیشگیری از معلولیتها سازمان بهزیستی کشور:

بازدید از طرح غربالگری مشاوره ژنتیک میبد

کارشناسان حوزه پیشگیری از معلولیتها سازمان بهزیستی کشور از اجرای طرح غربالگری مشاوره ژنتیک بهزیستی میبد بازدید کرد

به گزارش صدای میبد: کارشناسان حوزه پیشگیری از معلولیتها سازمان بهزیستی کشور از اجرای طرح غربالگری مشاوره ژنتیک بهزیستی میبد بازدید کرد.

دراین بازدید اصغری کارشناس حوزه پیشگیری از معلولیتهای سازمان بهزیستی کشور همراه با دیگر کارشناسان حوزه پیشگیری ازاجرای طرح غربالگری مشاوره ژنتیک در مرکز تحقیقات ژنتیک و مدارس بازدید کردند.

لازم به ذکر است طرح مشاوره ژنتیک جهت زوجین از ابتدای سال ۹۳تاکنون باهمکاری دفاتر ازدواج شهرستان و ارجاع زوجین قبل از عقد در بهزیستی میبد درحال اجرا می باشد.

گفتنی است تاکنون تعداد ۶۳۱نفر تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند. همچنین این طرح از ابتدای مهر ماه سال ۹۴ در دبیرستان های منتخب شهرستان در مقاطع تحصیلی دوم وسوم دبیرستان به منظور آگاهسازی دانش آموزان و خانواده های آنها با ژنتیک در حال اجرا می باشد.

IMG_7006 IMG_7000 IMG_6987 IMG_6985 IMG_6978

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. طرح غربالگری خیانتی بسیار بزرگ به مردم است و ما داریم کورکورانه اوامر دشمن رو اجرا میکنیم و از کارمون هم راضی هستیم و افتخار می کنیم. ننگ بر کسی که این طرح رو به بهانه های مختلف رواج داد. اگر اطلاعات ژنتیکی لو بره فاجعه بزرگی برای کشور خواهد بود. اون وقت بشینید و به این کارها افتخار کنید. ننگ بر همه شما که ملت رو به سمت نابودی پیش می برید.

ارسال نظر