تاریخ : 26 دسامبر 2015 - 9:52 - شناسه خبر : 7248 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1

فرماندارمیبد:

انتخابات مقوله‌ای‌ حساس و حیاتی برای کشور است

جلسه انتخابات معتمدین اصلی و علی‌البدل هیئت اجرایی اقلیت زرتشتیان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور فرماندارمیبد و ۳۰ نفر از معتمدین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد در این جلسه برگزاری انتخابات در کشور را نشانه آزادی مردم در تعیین سرنوشت خود بیان کرد و گفت: یکی از پایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران این است که مردم حق تعیین سرنوشت خود رادارند.

حسین فلاح با اشاره به نوع دمکراسی رایج در جهان افزود: خوشبختانه ما با الگوی ایرانی اسلامی انتخابات بسیار باشکوهی داریم و همان‌هایی که خیلی وقت‌ها نسبت به نوع نگاه ایران به دمکراسی بهانه‌جویی می‌کنند در کشورشان بویی از دمکراسی و انتخابات نیست.

فلاح انتخابات را حساس و حیاتی برای کشور خواند و تصریح کرد: یکی از شاخص‌های ایران اسلامی این است که همه اقشار و مذاهب بتوانند نمایندگان خود را که قطعاً فردی اصلح و متعهد است انتخاب کنند.

وی بابیان اینکه در دوران ۸ سال دفاع مقدس، همه مردم ایران، شیعه و سنی و اقلیت و مذاهب گوناگون در دفاع از کشور جان‌فشانی کردند افزود: امروز هم همه ملت ایران برای تعیین سرنوشت خود حق رأی در انتخابات دارند.

فرماندارمیبد گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران این فرصت را برای همه ایجاد کرده است تا همه مذاهب و اقلیت‌ها هم مثل همه آحاد ایران در انتخابات هفتم اسفند شرکت کنند و به فضل خدا و همدلی و همبستگی که بین ملت ماست انتخابات باشکوه و حماسی را در هفتم اسفند رقم خواهیم زد.

ارسطو شاهد، فرزاد نیک فر، مهتاب کیانیان، رشید فیروز فر، مهیار شاهد، سهراب زندی، میترا شهریاری و رستم نودینی به‌عنوان ۸ نفر اعضای اصلی و فرهنگ ایزدی، شاه بهرام بهرامی، خدا یار زندیان، مهر تاج کیانیان و خورشید چهر گودرزی به‌عنوان اعضای علی‌البدل هیئت اجرایی اقلیت زرتشتیان انتخاب شدند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر