تاریخ : 17 آگوست 2015 - 8:38 - شناسه خبر : 3895 اخبار شهرستان1

پیام فرماندارمیبد به مناسبت بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

فرماندارمیبد با صدور پیامی سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، متن کامل پیام “حسین فلاح” به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

“ان مع العسر یسری “خداوند می‌فرماید: پشت هر سختی یک آسانی است و ملت ما آن را بارها تجربه کرده است.

یکی از شیرین‌ترین ایام دوران بعد از انقلاب برای ملت ما بازگشت پیروزمندانه و غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی بود.

آزادگانی که بعد از جنگ نفس‌گیر و رویارویی با دشمن، هرچند به اسارت دشمن درآمدند؛ اما باتحمل سختی‌های بسیار طاقت‌فرسا در زندان‌ها و اردوگاه‌های رژیم بعثی، با دل‌بستگی که به اسلام، انقلاب، امام و ایران اسلامی داشتند توانستند آبروی ملت ایران را در برابر دشمن غدار حفظ کنند.

امروز انقلاب اسلامی که آرزوی مصلحان و آزادمردان طول تاریخ بود در عرصه بین‌المللی و عالم اسلام به‌عنوان یک ارزش ملی، اجتماعی و سیاسی مانند خورشید می‌درخشد و این به برکت خون شهیدان، صبر و مقاومت و استقامت شما آزادگان سرافراز است که سال‌ها رنج و محنت و دوری از خانواده‌ها هم نتوانست چیزی از ارزش شما کم کند بلکه با بازگشت شما به میهن اسلامی و به آغوش خانواده، حقانیت اسلام و انقلاب هم به جهانیان ثابت شد و برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی رقم خورد.

این روز خجسته و سراسر نور و برکت را به همه شما آزادگان سرافراز و خانواده‌های شما تبریک می‌گویم و آرزوی سلامتی و سرشار از شادی و سرور برای شما از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

   حسین فلاح

  فرماندارمیبد

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر