تاریخ : 9 ژانویه 2023 - 11:27 - شناسه خبر : 36061 اخبار استان، اسلایدشو

با حضور نماینده تام الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

میز ارتباطات مردمی در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد برگزار می شود

همزمان با دومین سفر رئیس جمهور به یزد تعدادی از معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به این استان سفر کرده و با مردم دیدار می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: همزمان با سفر رئیس جمهور به یزد «میز ارتباطات مردمی» در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار می شود.
محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این رابطه گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به یزد تعدادی از معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به این استان سفر کرده و با مردم دیدار می کنند.
وی ادامه داد: مردم شریف استان می توانند از روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه لغایت جمعه ۲۳ دی ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر به صورت حضوری و چهره به چهره با رعایت پروتکل های بهداشتی به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی واقع در مجتمع ادارات (بلوار دانشجو، سه راه تعاون) مراجع نمایند.
فلاحتی افزود: جامعه کار و تولید استان می توانند مشکلات خود در زمینه اشتغال، تعاون، روابط کار و … را با نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان یزد و همچنین معاونین وی در میان بگذارند.
گفتنی است سیدمحمدرضا حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع (نماینده تام الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان یزد) و طالبی دارستانی، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و نماینده ویژه وزیر در این سفر حضور دارند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر