تاریخ : 22 اکتبر 2022 - 10:46 - شناسه خبر : 35560 اخبار استان، اسلایدشو، ورزشی

مسابقات بسکتبال سه نفره کارگران کشور در یزد با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد

مسابقات بسکتبال سه نفره کارگران و کارخانجات کشور با حمایت گروه صنعتی گچبرگ در یزد برگزار شد و تیم خوزستان موفق شد مقام قهرمانی را بدست آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: این مسابقات همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش و با هدف توسعه و ترویج ورزش میان جامعه کار و تلاش در یزد برگزار شد.

در این رقابتهای جذاب ۱۰ تیم از سراسر کشور حضور داشتند؛ در مراسم قرعه کشی، تیم های شهرداری تهران، البرز، مازندران، قند بلالی سبزوار(خراسان رضوی) و گل گهر سیرجان در گروه الف قرار گرفتند و تیم گروه صنعتی گچبرگ یزد در گروه ب با تیمهای نورد و لوله اهواز، ساحل نمایان بندر اهواز (هرمزگان)، تیر و ستون فارس و خراسان شمالی همگروه شد.

بازیهای هر دو گروه در دو زمین بصورت همزمان انجام شد که در پایان دور مقدماتی تیم های خراسان رضوی و کرمان از گروه الف و تیم های گچبرگ یزد و نورد و لوله اهواز از گروه ب موفق شدند جواز حضور در مرحله بعد را بدست آورند.

پس از استراحت چند ساعته مسابقات برای مشخص شدن فینالیست ها پیگیری شد؛ در دیدار اول تیم گچبرگ یزد که در دور گروهی تمام بازیهای خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود مقابل کرمان(قهرمان دوره قبل) غافلگیر شد و نتیجه را با یک امتیاز اختلاف واگذار کرد تا از رسیدن به فینال باز بماند.

از سوی دیگر دو تیم خراسان رضوی و هرمزگان روبروی هم صف آرایی کردند که این دیدار به سود تیم اهوازی به پایان رسید.

در ادامه ابتدا تیم های یزد و قند بلالی سبزوار خراسان رضوی برای کسب رتبه سوم به مصاف هم رفتند که تیم خراسان رضوی با شکست تیم میزبان بر سکوی سوم رقابتها ایستاد؛ در دیدار پایانی نیز در یک رقابت جذاب و نفس گیر تیم نورد و لوله اهواز موفق شد از سد مدافع عنوان قهرمانی عبور کند و جام قهرمانی را از آن خود کند.

در مراسم اختتامیه این رقابتها که با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برخی از مسئولین استان و شهرستان برگزار شد، کاپ و مدال تیم های اول تا سوم به آنها اهدا شد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر