تاریخ : 9 ژانویه 2024 - 7:56 - شناسه خبر : 37090 اخبار استان، اسلایدشو

مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یزد:

وظیفه داریم ورزش را در میان کارگران همگانی کنیم

امکانات مجموعه های ورزش کارگری باید در جهت ایجاد نشاط و توجه به سلامت کارگران استفاده شود که در استان یزد این مسئله به خوبی در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد: احمد اسناوندی مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی که به همراه حجت پهلوان یلی رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور به یزد سفر کرده است، در جشنواره فرهنگی ورزشی کارگران کم بینا و نابینای استان حضور پیدا کرد.
اسناوندی در حاشیه این جشنواره ضمن تجلیل از عوامل اجرایی ورزش کارگری در یزد گفت: خوشبختانه استان یزد دارای یک تیم قوی و منحصر به فرد در زمینه ورزش کارگری است که حمایت مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان نیز باعث رشد هیات در طول سالیان اخیر شده است؛ کسب مقام سوم این هیات در سال گذشته نشان دهنده عملکرد مناسب اعضای آن دارد.
مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ۳ راهبرد اساسی در زمینه ورزش کارگری، خاطر نشان کرد: بنده به همراه همکاران در اداره کل امور ورزشی ۳ راهبرد مهم را در دستور کار قرار داده ایم؛ تحول در مجموعه های ورزشی، تحول در رویدادهای ورزشی و استفاده از ظرفیت و حمایت کارفرمایان محترم در جهت پیشرفت و توسعه ورزش میان کارگران شریف در حال پیگیری است.
وی مجموعه های ورزشی کارگران در سراسر کشور را مکانی جهت خدمات رسانی به کارگران شریف و توسعه ورزشی میان این عزیزان دانست و گفت: امکانات مجموعه های ورزش کارگری باید در جهت ایجاد نشاط و توجه به سلامت کارگران استفاده شود که در استان یزد این مسئله به خوبی در حال اجراست.
مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر همگانی کردن ورزش میان کارگران، اظهار کرد: در کشور قریب به ۱۵ میلیون نفر بیمه شده تامین اجتماعی داریم که با احتساب خانواده این عزیزان، حدود ۵۰ میلیون نفر از جمعیت کشور را در بر گرفته اند؛ این وظیفه ما را در قبال همگانی کردن ورزش میان آنها سنگین می کند.
اسناوندی در پایان از مسولین برگزاری این جشنواره تجلیل کرد و افزود: امیدوارم اینگونه برنامه های زیبا که ویژه کارگران کم‌ بینا و نابینا و حتی معلولین بیش از پیش در سطح کشور اجرا شود.

اخبار مرتبط

ارسال نظر