تاریخ : 13 نوامبر 2023 - 13:13 - شناسه خبر : 36948 اخبار استان، اسلایدشو

فولاد آلیاژی میزبان همایش کویرنوردی کارگران کشور در یزد

همایش بزرگ کویرنوردی کارگران و کارخانجات کشور با حمایت شرکت فولاد آلیاژی ایران – یزد در راستای توسعه و ترویج ورزش میان جامعه شریف کار و تلاش در کویر یزد برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان یزد: مدیر منابع انسانی و رئیس شورای عالی ورزش شرکت فولاد آلیاژی ایران ضمن اعلام این خبر گفت: همایش سراسری کویرنوردی کارگران و کارخانجات کشور به منظور ایجاد شور و نشاط میان جامعه شریف کارگری و توسعه و ترویج ورزش همگانی میان این قشر شریف، به میزبانی استان یزد و با حمایت شرکت فولاد آلیاژی ایران برگزار می شود.
عباس استادی با اشاره به برنامه‌ریزی مدون شرکت فولاد آلیاژی ایران برای حفظ سلامتی کارگران و انجام برنامه‌های مختلف ورزشی در فواصل زمانی مشخص افزود: اعزام تیم‌های مختلف ورزشی به مسابقات کارگری کشور و حمایت از برگزاری برنامه‌های مختلف وزرش کارگری در سطح استان و کشور از دیگر سیاست‌های حمایتی شرکت فولاد آلیاژی ایران در امر ورزش بوده است.
رئیس شورای عالی ورزش شرکت فولاد آلیاژی ایران با اشاره به سابقه این شرکت در میزبانی از همایش کویرنوردی کارگران کشور در سال ۱۳۹۶ که در کویر بافق برگزار شد، افزود: پس از برگزاری جلسات هماهنگی با مسئولان ورزش کارگری در یزد مقرر شد همایش سال ۱۴۰۲ نیز روزهای ۲۴ و ۲۵ آبان ماه به میزبانی شرکت فولاد آلیاژی ایران در کویر زرین اردکان برگزار شود.
عباس استادی در ادامه ضمن اشاره به برنامه های این همایش کشوری، گفت: مراسم افتتاحیه این همایش روز چهارشنبه ساعت ۱۸ برگزار می شود و کارگران ورزشکار ساعت ۳ صبح روز پنجشنبه پیمایش مسیر ۲۰ کیلومتری را در ریگ های گرم کویر زرین اردکان آغاز می کنند.
همایش کویرنوردی کارگران و کارخانجات کشور با همکاری و حمایت شرکت فولاد آلیاژی ایران، هیات ورزش کارگری و انجمن کوهنوردی و صعودهای ورزشی کارگران استان یزد برگزار می شود.

اخبار مرتبط

ارسال نظر