تاریخ : 11 ژوئن 2016 - 10:17 - شناسه خبر : 12769 اخبار شهرستان

فرماندارمیبد

منویات رهبری باید به‌عنوان چراغ راه و منشور در ادارات و نهادها مدنظر قرار گیرد

کار درمیبد ملاک است و مردم میبد کسانی که خارج از وظایف روزمره خود در این شهرستان دلسوزانه کارکردند را فراموش نمی‌کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد در آغاز این جلسه و با تبریک ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات به مزایای اجرای فاضلاب شهری پرداخت.

حسین فلاح بابیان اینکه خوشبختانه پیمانکار پروژه فاضلاب شهری میبد به‌نوعی دولتی است گفت: این پروژه می‌تواند علاوه بر تأمین آب بخشی از صنعت و فضای سبز، رونق اقتصادی خوبی را در شهر ایجاد کند.

فلاح با اشاره بر رعایت اصول فنی در اجرای این پروژه از سوی پیمانکار بر استفاده از ظرفیت‌های نیروی انسانی بومی هم تأکید کرد و گفت: این پروژه بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و امیدواریم با نگاه ویژه‌ای که مسئولین به اجرای این پروژه دارند به‌خوبی پیش رود.

 فرماندارمیبد در ادامه با اشاره شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل به همه مدیران ادارات و نهادها گفت: هر دستگاهی باید خارج از برنامه روتین و روزمره خود، یک محور مهم در حوزه کاری خود را تا پایان سال دنبال کند.

فلاح بابیان اینکه در پایان سال هیچ توجیهی قبول نیست و درجه ولایت سنجی افراد را در فعالیت و اقدام او می‌سنجیم تصریح کرد: منویات رهبری باید به‌عنوان چراغ راه و منشور در ادارات و نهادها مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به حرکت‌های خوب و بنیادی در احداث مدارس در آموزش‌وپرورش گفت: نباید منتظر اعتبارات دولت باشیم و احداث سالانه ۱۰ آموزشگاه و مدرسه در آموزش‌وپرورش یکی از حرکت‌های خوب درمیبد است که باید به همه ادارات در حوزه خود تسری پیدا کند.

فرماندارمیبد با قدردانی از زحمات و تلاش‌های محمدحسین قاسمی بخشدار مرکزی میبد و تعیین شیبانی به‌عنوان بخشدار مرکزی جدید میبد گفت: کار درمیبد ملاک است و مردم میبد کسانی که خارج از وظایف روزمره خود در این شهرستان دلسوزانه کارکردند را فراموش نمی‌کنند.

وی پی گیری سند چشم‌انداز و نهایی سازی آن، همایش فرمانداران و شهرداران شهرهای نمونه گردشگری درمیبد، رایزنی‌های فرا استانی خود با رئیس دانشگاه فنی کشور و وزیر بهداشت را بخشی از فعالیت‌های انجام‌گرفته اخیر عنوان کرد.

فلاح با اشاره به پروژهای سفر رئیس‌جمهور هم گفت: در فصل راه، عمران روستایی، امور شهری و میراث فرهنگی کارهای خوبی شده است و برای احداث موزه شهر هم در پارک غدیر با ۲ میلیارد تومان اعتبار خیری قدم‌های خوبی برداشته‌شده است.

فرماندارمیبد نهایی شدن بحث آب ندوشن و گازرسانی به مناطق روستایی نیوک، علویه، صدرآباد و ناحیه صنعتی ندوشن هم گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده کلنگ زنی این مناطق در دستور کار است و خط انتقالی صدرآباد هم پیشرفت خوبی داشته که امیدواریم تا اول مهرماه مردم این روستا از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

فلاح با اشاره به آسیب‌های اجتماعی و افزایش پدیده طلاق در دو ماه گذشته از سال و راه‌اندازی مشاوره حقوقی و فرهنگی در دادگستری میبد گفت: متأسفانه در دوره‌ای خطرناک که سنت‌ها درآمیخته با عرف بوده با ورود به دنیای مدرنیته و آشنا نبودن این دنیای مدرن شاهد آسیب‌های اجتماعی زیادی در کشور و استان و شهرستان هستیم.

شورای اداری (10).JPG شورای اداری (8).JPG شورای اداری (6).JPG شورای اداری (5).JPG شورای اداری (2).JPG

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. اقایون خوب شعار میدن، اما عمل؟؟؟!!!!

ارسال نظر