تاریخ : 7 ژوئن 2016 - 19:21 - شناسه خبر : 12692 اخبار شهرستان، اسلایدشو

حسین فلاح فرماندار میبد:

کار کردن در میبد مثل جنگیدن در کردستان است

برای انتخاب بخشدار مرکزی میبد از بین چند نفری که برای این سمت پیشنهاد شده بودند به گزینه آقای شیبانی رسیدیم. وی الان عضوی از شهرما هستند و تابعیت شهر ما را دارند.

به گزارش صدای میبد: حسین فلاح فرماندار میبد در جلسه تودیع و معارفه قاسمی بخشدار مرکزی میبد از زحمات پنج ساله وی تشکر و قدردانی کرد.

وی ادامه داد: با نگاه خوبی که بخشدار مرکزی میبد به مسائل روستاها و عمران آنها داشتند مشارکت خوبی بین بخشداری و دهیاران روستاها صورت گرفت.

فرماندار میبد با بیان اینکه شرکت تعاونی دهیاری های شهرستان میبد به عنوان یک شرکت ورشکسته محسوب می شد گفت: با تلاش های آقای قاسمی و حسینی این شرکت تعاونی به عنوان یکی از بهترین شرکت تعاونی های کشور در این زمینه تبدیل شده و از اقصی نقاط کشور بخشداران و دهیاران برای بازدید و الگوگیری از این شرکت به میبد می آیند.

وی سپس با اشاره به حاشیه سازی های اخیر پیرامون تغییر بخشدار در میبد افزود: کار کردن در میبد مثل جنگیدن در کردستان است. بخشدار مرکزی میبد با ناملایمات زیادی دست و پنجه نرم کرد و این حواشی ادامه خواهد داشت. بنده از سال ۸۵ تا ۹۲ در دولت گذشته معلق و پا در هوا بودم. هنگامی که حسینعلی فلاح به عنوان فرماندار میبد انتخاب شدند آنقدر حواشی برای وی در شهرستان درست شد که کارکنان فرمانداری هم حاضر به پذیرش وی نبودند. اما بعد از چند سال وقتی نامبرده را به عنوان فرماندار یزد انتخاب کردند مردم طومارهای زیادی را برای جلوگیری از جابه جایی وی به مرکز استان فرستادند.

فرماندار با تشکر از استاندار یزد گفت: مهندس میرمحمدی کوچکترین محدودیتی برای ماموریت های تهران مسئولین ایجاد نمی کنند و همیشه مشوق ما هستند تا از فرصت هایی که در مرکز کشور به وجود می آیند نهایت استفاده را ببریم.

وی همچنین در جواب حاشیه سازی های اخیر برخی رسانه های بی مجوز شهرستان گفت: برای انتخاب بخشدار مرکزی میبد از بین چند نفری که برای این سمت پیشنهاد شده بودند به گزینه آقای شیبانی رسیدیم. وی الان عضوی از شهرما هستند و تابعیت شهر ما را دارند.

فرماندار میبد از مهندس داوودی و رضایی به عنوان دو مدیر غیربومی در شهرستان یاد کرد که مردم به خوبی از آنها یاد می کنند و سپس ادامه داد: همه مسئولین و ادارات باید با بخشدار جدید میبد همکاری داشته باشند تا شهر در جهت عمران و توسعه به پیش برود.

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر