تاریخ : 11 نوامبر 2015 - 19:39 - شناسه خبر : 6009 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1، فرهنگی

به مناسبت روز جهانی یادآوری قربانیان حوادث رانندگی:

همایش فرهنگ ترافیک شهری میبد برگزار خواهد شد

این همایش در ۲۵ آبان ماه مصادف با ۱۶ نوامبر، روز جهانی یادآوری قربانیان ترافیکی در سالن همایش دانشکده علوم قرآنی میبد برگزار خواهد شد.

به گزارش صدای میبد به نقل از روابط عمومی شهرداری میبد: نشستی جهت برگزاری همایش فرهنگ ترافیک با حضور محسن فلاح مسئول واحد ترافیک این شهرداری و مدیر برگزاری همایش، علیرضا پاک گوهر عضو جامعه اندیشمندان ترافیک کشور و عضو هیئت علمی دانشگاه، اعضای گروه مردمی همیاران سلامت و ایمنی میبد ( هسام)، سعید فخری مدیرعامل گروه پدیده میبد و جانب اللهی نماینده شبکه بهداشت و درمان شهرستان در سالن اجتماعات این شهرداری برگزار شد.

در این نشست پاک گوهر به آمار بالای تصادفات و رفتارهای پرخطر در شهر میبد اشاره کرد و افزود: برگزاری چنین همایش هایی می تواند زمینه ساز اعمال قانون و در نتیجه کاهش تلفات ناشی از تصادفات درون شهری باشد.

فلاح در خصوص زمان برگزاری این همایش گفت: این همایش در ۲۵ آبان ماه مصادف با ۱۶ نوامبر، روز جهانی یادآوری قربانیان ترافیکی در سالن همایش دانشکده علوم قرآنی میبد برگزار خواهد شد و هدف از برگزاری این همایش، ایجاد زمینه فرهنگسازی ترافیک شهری میبد و کاهش حوادث ناگوار ترافیکی می باشد.

در پایان فلاح به پیگیری برگزاری همایش ملی ترافیک در اسفند ماه سال جاری در شهرستان میبد اشاره کرد و افزود: هدف ما از برگزاری این همایش ها، شناسایی افراد در راستای تشکیل کارگروه های تاثیر گذار و تخصصی حوزه ترافیک در میبد می باشد.

32 33 34

اخبار مرتبط

ارسال نظر