تاریخ : 18 آگوست 2015 - 8:49 - شناسه خبر : 3949 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1

دیدار شهرداران میبد و اردکان در سال همدلی و همزبانی

ما برای آسایش و رفاه شهروندان کار می کنیم و مطمئن باشید هر کاری که در محدوده مرزی انجام شود با تعامل و هماهنگی با شهرداری میبد اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، روز گذشته سیدعلی نقیبی زاده شهردار میبد به همراه سیدحسین آتشی ریاست شورای اسلامی شهر میبد، با حضور در شهرداری اردکان با بهروز شهابی زاد شهردار این شهر دیدار کردند.

بهروز شهابی زاد شهردار اردکان ضمن تبریک به ریاست شورای شهر میبد در خصوص انتخاب شایسته شان، برای سیدعلی نقیبی زاده و اعضای شورای شهر میبد آرزوی موفقیت نمود.

در این دیدار صمیمی ضمن بیان وضعیت و مسائل موجود در حوزه های شهری، در خصوص برخی از مشکلات مالی که تمام شهرداری ها درگیر آن هستند تدابیری بیان شد.

سیدعلی نقیبی زاده شهردار میبد ابراز امیدواری کرد تا با تعامل و همکاری و همفکری بیشتر بتوانیم در جهت مشارکت در برخی از پروژه ها گام های بزرگی برداریم.

وی عنوان کرد:  نزدیک بودن این دو شهر به یکدیگر باعث شده تا به نحوی هر یک از شهروندان با یکدیگر  وابستگی خانوادگی داشته باشند و این همدلی بیشتر بین شهروندان را رقم می زند.

بهروز شهابی زاد در ادامه با بیان اینکه مسائل محدوده مرزی مهم نیست عنوان کرد: برخی از کارها مانند پیاده روسازی، سنگ جدول، کاشت درخت و … در محدوده مرزی بایستی انجام شود و انجام این خدمات توسط هر کدام از شهرداری های میبد و اردکان برای شهروندان این دو شهر قابل ستایش است.

در ادامه وی خاطر نشان کرد: ما برای آسایش و رفاه شهروندان کار می کنیم و مطمئن باشید هر کاری که در محدوده مرزی انجام شود با تعامل و هماهنگی با شهرداری میبد اجرا خواهد شد.

   24 1 22   article

اخبار مرتبط

ارسال نظر