تاریخ : 10 اکتبر 2023 - 11:36 - شناسه خبر : 36797 اسلایدشو، ایران و جهان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به یزد سفر می‌کند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌منظور افتتاح چندین پروژه صنعتی و عمرانی در شهرستان بافق و حضور در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان به یزد سفر می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، «سیدصولت مرتضوی» به‌منظور کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های مجتمع صنعتی‌معدنی سنگ‌آهن مرکزی ایران-بافق، افتتاح نیروگاه ۲۵ مگاواتی اول، افتتاح پرعیارسازی ۴ میلیون تُنی و کلنگ‌زنی کارخانه کنستانتره ۱/۲ میلیون تُنی نوظهور در آنومالی شمالی به شهرستان بافق در استان یزد سفر می‌کند. 

زیارت امام‌زاده عبدالله و غبارروبی مزار مطهر شهدای شهر بافق، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران، افتتاح فاز ۱ جاده بافق–‌بهاباد، بازدید از پیت چغارت و کارخانه‌های شرکت سنگ‌آهن مرکزی، کلنگ‌زنی مجموعه مسکن کارگری، افتتاح فاز نخست مجموعه‌ آب‌درمانی و فاز یک مجموعه تفریحی مهارتی‌-حرکتی و کلنگ‌زنی فاز ۲ این پروژه، از دیگر برنامه‌های وزیر کار در سفر به استان یزد است.

مرتضوی در این سفر دو روزه همچنین در نشست اعضای شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان یزد شرکت کرده و با نمایندگان تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران استان دیدار می‌کند و در مراسم قرعه‌کشی واگذاری زمین‌های طرح جوانی جمعیت این استان نیز حضور خواهد یافت.

آیین تجلیل از استاد «علی مشاهیری» از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت استان یزد نیز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن تربیت معلم شهید پاک‌نژاد شهر یزد برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر