تاریخ : 27 ژوئن 2023 - 10:34 - شناسه خبر : 36608 اخبار استان

فلاحتی در مراسم تکریم و معارفه رئیس شهرستان تفت:

سه جانبه گرایی در جامعه کار و تولید در رشد تولید مؤثر هست

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد: مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تفت در سالن فرماندار این شهرستان برگزار شد. محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در این جلسه گفت: اداره های تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سطح […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد: مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تفت در سالن فرماندار این شهرستان برگزار شد.

محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در این جلسه گفت: اداره های تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سطح شهرستان ها و همچنین در استان دارای وظایف متعددی هستند که انجام امور محوله به نحو احسن، باعث ایجاد رضایتمندی بین جامعه را در پی دارد.

وی با اشاره اینکه کارگران، کارفرمایان، کارآفرینان، تعاونگران و… همه با این مجموعه سر و کار دارند افزود: ارتباط و تعامل دستگاه های عضو شورای هماهنگی در شهرستان ها باعث ارائه خدمات بهتر در راستای وظایف وزارت به مردم شریف می شود.

فلاحتی با اشاره به اینکه طرح کالابرگ الکترونیک در حال اجرا شدن است گفت: پیگیری و اماده سازی زیرساخت های لازم در شهرستان تفت و دیگر نقاط استان به عهده این دستگاه گذاشته است و امیدوارم به طور جد دنبال شود.

وی افزود: برقراری جلسات منظم سه جانبه بین جامعه کارگری، کارفرمایی و این اداره، باعث ایجاد تعامل و برقراری ارتباط مسنجم می شود که قطعا ارتباط این سه می تواند رشد تولید را به همراه داشته باشد.

لازم به ذکر است در این مراسم از زحمات روح اله زمانی تقدیر شد. وی به مدت ۱۶ ماه در این پست مشغول به خدمت رسانی بود. اصغر دشت آبادی به عنوان سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تفت در این نشست معارفه شد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر