تاریخ : 26 دسامبر 2022 - 8:43 - شناسه خبر : 36020 اخبار استان، اسلایدشو

رئیس انجمن فوتبال کارگران استان یزد خبر داد:

شروع ثبت نام مسابقات فوتسال کارگران استان جام فجر ۴۵ / استارت سالنی بازان کارگر یزدی در بهمن ماه

ثبت نام هشتمین دوه مسابقات فوتسال کارگران استان یزد به منظور گرامیداشت دهه مبارک فجر آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران استان یزد: عباس کلانتری رئیس انجمن فوتبال کارگران از آغاز ثبت نام هشتمین دوره مسابقات فوتسال کارگران استان یزد خبر داد.

وی ضمن اعلام این خبر گفت: مسابقات فوتسال کارگران استان هر سال به منظور گرامیداشت دهه مبارک فجر آغاز و پس از برگزاری مسابقات مراحل گروهی و حذفی، فینال رقابتها در اردیبهشت ماه سال بعد، همزمان با هفته کارگر برگزار می شود.

کلانتری فوتسال را یک رشته محبوب میان ورزشکاران به ویژه جامعه شریف کارگری دانست و افزود: یکی از اهداف اصلی برنامه ریزی و برگزاری این مسابقات توجه به سلامتی و افزایش نشاط در کارگران است که به تبع آن علاوه بر پیشگیری از آسیب های اجتماعی، منجر به افزایش بهره وری نیز می شود؛ رشته فوتبال و فوتسال همواره مورد استقبال همه رده های سنی بوده است.

رئیس انجمن فوتبال کارگران یزد با اشاره به بلامانع بودن حضور تمام تیم های کارگری استان در این مسابقات خاطرنشان کرد: کلیه شرکتها و کارخانجات سطح استان می توانند تیم های خود را در این مسابقات ثبت نام کنند و قبل از آن حتما دستورالعمل مسابقات را از طریق لینک      https://b2n.ir/footsall  دریافت و به دقت مطالعه نمایند.

کلانتری با اشاره به برگزاری مسابقات طبق آخرین قوانین و مقررات فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و کمیته فوتسال گفت: این دوره از مسابقات پس از قرعه کشی و گروهبندی در بهمن ماه آغاز می شود و تیمها پس از رقابت در دور گروهی به مرحله بعد راه می یابند و در ادامه برای حضور در دیدار پایانی بصورت حذفی با هم روبرو می شوند.

لینک ثبت نام اولیه فوتسال کارگران استان یزد:      https://b2n.ir/FootsallKargary 

اخبار مرتبط

ارسال نظر