تاریخ : 9 فوریه 2022 - 10:12 - شناسه خبر : 34422 اخبار استان، اسلایدشو

در هشتمین روز از دهه مبارک فجر با حضورمحمدرضا فلاحتی:

هفتمین خانه فرهنگ کار استان در شرکت سلک باف یزد آغاز به کار کرد

فلاحتی: حضور افراد خوش ذوق، با فکر و خلاق در این مکان ها و طراحی و اجرای برنامه های مختلف برای جامعه هدف می تواند کارگران و خانواده هایشان را نسبت به بسیاری از مسائل آگاه و صیانت کند و کارگران بجز دغدغه تولید، درگیر مسائل و مشکلات دیگری نباشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: با حضور محمدرضا فلاحتی سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی «خانه فرهنگ کار شرکت سلک باف» آغاز به کار کرد.
فلاحتی در آغاز به کار خانه فرهنگ کار شرکت سلک باف یزد با تبریک دهه مبارک فجر گفت: بهره مندی کارگران و خانواده های آنان از امکانات و ظرفیت های فرهنگی کشور، ارتقاء نشاط اجتماعی در جامعه کار و تولید، توسعه فعالیت های فرهنگی، تبلیغ و ترویج فرهنگی دینی و قرآنی، تقویت وجدان کاری و انضباط اجتماعی در محیط های کار و … از اهداف تشکیل خانه فرهنگ کار است.
وی با بیان اینکه ۱۰ شهید کارگری استان در این شرکت مشغول به کار بوده اند افزود: شرکت سلک باف در بسیاری از حوزه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی یکی از شرکت های پیشتاز در استان به حساب می آید و تشکیل خانه فرهنگ نیز در این راستا شکل گرفته است. فرهنگ ایثار و شهادت در این واحد تولیدی موج می زند.
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد با بیان اینکه، فعال بودن خانه فرهنگ و برگزاری نشست هایی آموزشی در مسائل خانواده، آسیب های اجتماعی، آسیب های فضای مجازی و مسائل مبتلا به جامعه می تواند در حفظ و صیانت از نیروی کار بسیار مؤثر باشد تاکید کرد: شناسایی استعدادهای مهارتی و شغلی فرزندان خانواده کارگران و ایجاد تسهیلات و هدایت آنها جهت تقویت استعداد و بروز خلاقیتشان یکی از اقداماتی است که خانه فرهنگ کار می تواند انجام دهد.
این مقام استانی با بیان اینکه خانه فرهنگ کار این شرکت به عنوان هفتمین خانه فرهنگ کار در سطح واحدهای تولیدی استان است که امروز شروع به کار نموده است؛ تصریح کرد: مسئله فرهنگ و خانواده یکی از دغدغه های بسیاری از خانواده و مسئولین کشور است که با رشد نامتوازن فضای مجازی مشکلات عدیده ای را برای خانواده ها به وجود آورده است.
وی ادامه داد: حضور افراد خوش ذوق، با فکر و خلاق در این مکان ها و طراحی و اجرای برنامه های مختلف برای جامعه هدف می تواند کارگران و خانواده هایشان را نسبت به بسیاری از مسائل آگاه و صیانت کند و کارگران بجز دغدغه تولید، درگیر مسائل و مشکلات دیگری نباشند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر