تاریخ : 28 جولای 2015 - 8:43 - شناسه خبر : 3300 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1، اسلایدشو

سیدعلی نقیبی زاده شهردار میبد:

فضای سبز میبد رضایت بخش نیست/ جابه جایی در بخش های مدیریتی سازمان شهرداری صورت گرفته است

بنایی که ما با اعضای شورای شهر گذاشته ایم این است که اگر طرح تفصیلی ندارید براساس طرح جامع کار کنید. در راستای منافع شهر پیش بروید. سیاست ما بر این است که کارهای نیمه تمام و ضروری را تمام کنیم و بعد کارهای میان مدت و در نهایت طرح های کلان انجام دهیم.

به گزارش صدای میبد: روز گذشته سیدعلی نقیبی زاده میبدی شانزدهمین شهردار میبد با اصحاب رسانه شهرستان در آستانه روز خبرنگار نشستی را برگزار کرد.

در ابتدای این نشست شهردار میبد با اشاره به تغییراتی که روز گذشته در سازمان اداری شهرداری داده است افزود: روز گذشته تغییراتی را در سمت های کارکنان در سازمان انجام دادیم.

وی ادامه داد: سیدهاشم منتظری به عنوان مسئول فضای سبز، میادین و پارکهای شهرداری میبد، نوبخت بابائیان به عنوان مسئول حراست و همچنین مسئول امور اداری شهرداری میبد، مهندس زارعی به عنوان مسئول فنی-مهندسی شهرداری میبد، دهقانی به عنوان مسئول خدمات شهری شهرداری میبد و همچنین فاتحی به عنوان مسئول مالی و درآمد شهرداری میبد تعیین شده اند.

وی درباره سوالی مبنی بر ایجاد شهرداری تاریخی در شهر گفت: با توجه به اینکه میبد یک شهر تاریخی و ماندگار هست، شهرداری و مسئولین شهر مهندس مختاری را برای بررسی شهرداری تاریخی منصوب کرده اند که به دلیل هزینه بر بودن فعلا در دستور کار قرار ندارد.

وی در جواب سوال خبرنگار صدای میبد درباره وضعیت فضای سبز شهر خاطرنشان ساخت: بنده هم خیلی از این وضعیت راضی نیستم. برای همین به نتیجه ی جایگزینی مدیریت رسیدیم و با انتصاب آقای منتظری برای پذیرفتن این مسئولیت امیدوارم فضای سبز شهرستان از این حالت خارج شود.

سیدعلی نقیبی زاده در مورد تجمیع گورستان ها در شهرستان نیز تاکید کرد: شهر ما از ۱۷ بلوک تشکیل شده که همه هم روی مردگان خود تعصب دارند.

وی ادامه داد: البته ما باید روضه ی رضوان را تجهیز کنیم و سعی می کنیم در روزهای پنج شنبه و جمعه خط واحد به این مکان داشته باشیم و امکانات دیگری را در اختیار مردم قرار دهیم.

وی همچنین از خبرنگاران نیز خواست در این مورد تبلیغ و اطلاع رسانی را برعهده بگیرند تا مردم برای دفن مردگان خود در روضه رضوان ترغیب شوند.

شهردار میبد در جواب سوال خبرنگار «میبد ما» درباره اینکه میبد شهری قومی قبیله ای و محله گرایی است با این مشکل چه می کنید پاسخ داد: بنایی که ما با اعضای شورای شهر گذاشته ایم این است که اگر طرح تفصیلی ندارید براساس طرح جامع کار کنید. در راستای منافع شهر پیش بروید. سیاست ما بر این است که کارهای نیمه تمام و ضروری را تمام کنیم و بعد کارهای میان مدت و در نهایت طرح های کلان انجام دهیم.

وی ادامه داد: بعد از کشتارگاه قصد داریم ساختمان درخور توجهی برای شهرداری تهیه کنیم. زمینی در حد ۲ هکتار در بلوار مدرس به این امر اختصاص داده شده است.

وی در مورد المان ها و طرح های ناتمام شهری نیز تصریح کرد: ورودی شهر از طرف ندوشن، میدان دفاع مقدس، میدان آیت الله خامنه ای، پل بین حسن آباد و ده آباد، میدان هلال احمر، خیابان شاه جهان آباد و … همه ی اینها تا حدودی کار شده بعضی تا بخشی اعظم پیش رفته و بعضی پایه ریزی شده و ماهم ادامه خواهیم داد.

وی همچنین با اشاره به اینکه سیاست من خیلی در ارتباط با المان نیست تاکید کرد: المان بعد از مدتی از بین می رود ما در نظر داریم کارهای ماندگار یا همیشگی انجام دهیم. در حالی که با فرهنگ میبد هم خوانی داشته باشد.

شهردار میبد درباره برخی تخلفات نیز گفت: ما سعی می کنیم با برخورد مناسب مردم را تشویق کنیم که خلاف نکنند. ما باید سعی کنیم که مردم تشویق شوند از راه قانونی اقدام کنند.

خبرنگار: مریم السادات حسینی نسب

 

 

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. جناب مهندس نقیبی خسته نباشید
    اینکه گفتید باید کاری کنیم مردم تشویق شوند از راه قانونی وارد شوند و برخورد مناسب یکی از بهترین کارهایتان هست
    ایشاا… موفق باشید

  2. سلام بر سید بزرگوار به نظر من باید ته کیسه دوخته بشه جون بدجوری سوراخه خیلی هدر میره

  3. آقا سید حواستون باشه همه مثل شما پاک نیستن بیشترشون وقتی میرن حموم پاک میشن ضمنآ دود از کنده بلند میشه تازه کارها که کار بلد نیستن من از بیگانگان هرگز ننالم که هرچه کرد با ما آشنا کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر