تاریخ : 14 فوریه 2022 - 11:19 - شناسه خبر : 34486 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1

شهردار میبد عنوان کرد:

اجرای عملیات پیاده‌رو سازی خیابان انقلاب با جدیت ادامه دارد

در راستای احترام به حقوق عابران پیاده اجرای عملیات پیاده روسازی خیابان انقلاب واقع در شهیدیه به متراژ بیش از ۶۳۶ مترمربع با هزینه بالغ بر ۱۲۷ میلیون تومان در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، مجید بهارستانی شهردار میبد با اشاره به اهمیت فضاهای شهری در تعاملات اجتماعی شهروندان عنوان کرد: در راستای احترام به حقوق عابران پیاده اجرای عملیات پیاده روسازی خیابان انقلاب واقع در شهیدیه به متراژ بیش از ۶۳۶ مترمربع با هزینه بالغ بر ۱۲۷ میلیون تومان در حال انجام است.
بهارستانی فضاهای شهری را از نظر کالبدی و اجتماعی، برای استفاده و حضور پویای تمامی اقشار جامعه با اهمیت خواند و افزود: عابر پیاده مهمترین رکن ترافیك بعد از وسیله نقلیه می‌باشد، برای نظم بخشی به چگونگی عبور عابرین در معابر شهری، جلوگیری از بروز حواث ترافیكی، تشدید ترافیك، تداخل مسیرهای عابرین پیاده و وسایل نقلیه لازم است عبور عابرین پیاده در معابر شهری ساماندهی گردیده و معابر پیاده به‌عنوان یكی از ابزارهای مهم طراحی شهری مورد توجه قرار گیرد.
وی هدف از اجرای این پروژه را ارتقاء کیفیت و مناسب سازی پیاده رو این معبر پرتردد عنوان و اظهار کرد: با توجه به تردد زیاد شهروندان در معبر خیابان انقلاب، پیاده رو سازی این محور به منظور تسهیل در عبور و مرور عابران و زیبایی بصری در حال انجام می باشد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر