تاریخ : 25 جولای 2015 - 12:00 - شناسه خبر : 3207 اخبار شهرستان1

ملاقات مسئولین شهرستان و صاحبان صنایع با شهردار میبد

صبح امروز موحدی فرد مدیر آموزش و پرورش، مصطفی موسوی رئیس دانشکده علوم قرآنی میبد و جمعی از صاحبان صنایع با سید علی نقیبی زاده ملاقات کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، صبح امروز موحدی فرد مدیر آموزش و پرورش، مصطفی موسوی رئیس دانشکده علوم قرآنی میبد و جمعی از صاحبان صنایع با سید علی نقیبی زاده ملاقات کردند.

این ملاقات با هدف عرض تبریک انتصاب ایشان به سمت شهردار میبد صورت گرفت.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان میبد به کسب رتبه های برتر کنکور اشاره کرد و افزود: سال گذشته استان یزد رتبه اول را در کشور از آن خود نمود و شهرستان میبد در استان رتبه اول کنکور را کسب کرد شهرستان میبد در کشور حائز رتبه اول است .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از این حیث که یک شهرستان بتواند هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی رتبه اول کنکور را به خودش اختصاص دهد تا به حال نظیر نداشته است و این جای بسی خرسندی است.

موحدی فرد از جمله مشکلات موجود را کمبود فضای آموزشی دانست و گفت: متاسفانه برخی ارگان ها زمین هایی را به پرسنل خود واگذار نموده اند در حالی که فضای برای آموزش آن در نظر نگرفته اند و این مشکلات را برای آموزش و پرورش بوجود آورده است.

در ادامه جلسه امامی رئیس هیات مدیره کاشی یاس به مشکلاتی از جمله عدم روشنایی مسیر سنتو و همچنین ترافیک این مسیر در زمان تغییر شیفت کارگران اشاره کرد و آمادگی صاحبان صنایع و شرکت ها را در همکاری و مشارکت در برطرف نمودن این چنین مشکلات اعلام نمود.

اخبار مرتبط

ارسال نظر