تاریخ : 16 جولای 2019 - 21:18 - شناسه خبر : 30392 اخبار شهرستان، اسلایدشو

مهندس نقوی شهردار میبد به مناسبت هفته کرامت اعلام کرد:

عملیات بهسازی و بازآفرینی معابری شهری با اعتباری بالغ بر۱۰۴ میلیارد ریال در میبد کلید خورد/ هفت پروژه عمرانی همزمان در محلات مختلف میبد آغاز شده است/۸۲ هزارمترمربع از معابر شهیدیه آسفالت می شود

عملیات عمرانی شامل؛ جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت برای هفت پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۴ میلیارد ریال است که حدود ۵۰ درصد این پروژه ها تا هفته دولت آماده بهره برداری است و عملیات عمرانی پروژه ها تا آخر تابستان و اوایل پاییز به پایان می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد: مهندس نقوی شهردار میبد دهه کرامت و میلاد فرخنده هشتمین اخترتابناک امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا‌(ع) و همچنین هفته شهرداری و دهیاری‌های را به شهروندان فرهیخته و فهیم میبدی تبریک و تنهیت گفت.

وی با اشاره به اینکه در راستای توسعه عمران و خدمت خالصانه به شهروندان قدردان میبدی، عملیات اجرایی، بهسازی و بازآفرینی معابر شهری از هفته گذشته در سطح شهر آغاز شده است گفت: این عملیات عمرانی شامل؛ جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت برای هفت پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۴ میلیارد ریال است که حدود ۵۰ درصد این پروژه ها تا هفته دولت آماده بهره برداری است و عملیات عمرانی پروژه ها تا آخر تابستان و اوایل پاییز به پایان می‌رسد.

شهردار میبد اضافه نمود: اولین پروژه شامل خاکبرداری، زیرسازی و جدول گذاری شهرک آیت الله اعرافی(ره) با رقم اولیه ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که از اعتبارات ستاد بازآفرینی استان یزد جذب و شهرداری و اداره کل راه وشهرسازی استان آن را انجام می دهند.
مهندس نقوی خاطرنشان ساخت: در پروژه شهرک آیت الله اعرافی(ره) بیش از ۴۱۰۰ متر آسفالت معابر در کنار جدول گذاری را انجام خواهیم داد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه به طور همزمان آسفالت معابر محله علی آباد با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال جذب شده از ستاد بازآفرینی استان تاکید کرد: این پروژه به صورت مشترک با شهرداری میبد انجام خواهد شد. در این پروژه نیز حدود ۳۰هزار مترمربع معابر علی آباد را بهسازی و آسفالت خواهیم کرد.

شهردار میبد تصریح کرد: در محلات بارجین، فیروزآباد، بشنیعان، خانقاه نیز بالغ بر ۳۵۰۰۰ متر مربع آسفالت و بهسازی معابر را خواهیم داشت که اعتبار این پروژه بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال است که از اعتبارات داخلی شهرداری بودجه آن تامین و توسط خود شهرداری نیز عملیات عمرانی آن انجام خواهد شد.

نقوی در ادامه افزود: محلات عشرت آباد، شمال ده آباد و ده شیخی نیز با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال که پیمانکار پروژه آن سازمان همیاری‌های استان یزد است به سرانجام خواهد رسید. در این عملیات حدود ۳۵ هزار مترمربع از معابر این محلات بازسازی و بهسازی آسفالت را انجام می دهیم.

وی اضافه نمود: در محلات محمود آباد، شاه جهان آباد، جنوب ده آباد و مهرجرد نیز با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال که توسط خود شهرداری میبد تامین اعتبار، مناقصه برگزار و قرارداد با پیمانکار منعقد شده و ۳۵هزارمتر از معابر این محلات آسفالت خواهد شد.

مهندس نقوی با اشاره به اینکه در بحث مناطق هدف معابر شهیدیه که حدوداً ۸۲ هزارمترمربع خواهد بود گفت: این پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال به صورت مشترک با همکاری شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی استان توسط شرکت گلین راه با حدود ۱۱ هزار تن آسفالت قرار است معابر این محله بازسازی و بهسازی شود.

شهردار میبد تاکید کرد: در شهرک امام جعفرصادق(ع) جدول گذاری، کف سازی و پیاده‌روسازی را داشته ایم. حدود ۲۶۰۰ مترمربع از معابر این شهرک کف سازی و پیاده روسازی آن انجام شده است. این پروژه ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مهندس نقوی در پایان از شهروندان خواست همانطور که همیشه باعث دلگرمی، تشویق خادمان خودشان در مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری بوده اند اکنون نیز در کنار مجموعه مدیریت شهری باشند و اگر نقصی در این پروژه ها مشاهده می کنند از طریق مسیرهای ارتباطی به شهرداری اطلاع دهند.

مهندس نقوی همچنین از اتفاقات خوبی که در حوزه مبلمان شهری، سد معبر و تفکیک پسماند از مبدا در سطح شهر قرار است رخ دهد خبر داد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر