تاریخ : 15 جولای 2015 - 9:02 - شناسه خبر : 3033 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1

سیدعلی نقیبی زاده شهردار میبد:

میبد یک شهر باستانی است و مدیریت شهر ما نشان از تمدن ماست

پروژه ها را به سه دسته در دست اقدام، میان مدت و بلند مدت تقسیم کرده ام.

به گزارش صدای میبد: سید علی نقیبی زاده روز گذشته به عنوان شانزدهمین شهردار میبد در سالن آمفی تئاتر فرمانداری و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی معارفه شد.

وی درسخنانی کوتاه اولویت کاری خود را به سه دسته تقسیم کرد.

وی ادامه داد: پروژه ها را به سه دسته در دست اقدام، میان مدت و بلند مدت تقسیم کرده ام. در وهله اول کارهای در درست اقدامی است که باید سرو سامان داده و به پایان برسانیم. کارهای میان مدت که پیشنهاد می شود و یا گردیده و باید شروع کنیم. کارهای بلند مدت که پروژه های ماندگار است و اگر توانستیم در مدت تصدی گری ام تمام کنیم که هیچ وگرنه شهرداران دیگر در سال های آینده این کار انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه میبد دارای پتانسیل های ارزشمندی است افزود: یکی از مشکلات ما در شهر میبد پراکندگی محلات می باشد. مردم عزیز میبد را با اردکان مقایسه می کنند که البته حق هم دارند ولی وسعت شهری اردکان نسبت به میبد کمتر است و درآمد میبد نیز از این شهر کمتر.

شهردار میبد با اشاره به اینکه در دوران شهرداران قبلی گام های اساسی در شهر برداشته شده خاطرنشان ساخت: امیدوارم ما هم لیاقت داشته باشیم با کمک هم دوستان گام های مهمی را برداریم.

وی اضافه نمود: میبد یک شهر باستانی است و مدیریت شهری میبد با میراث باید همکاری داشته باشد. مدیریت شهری ما نشان از تمدن ماست. فرماندار، میراث و مردم کارهای خوبی در رابطه با میراث شروع کرده اند.

نقیبی زاده با تاکید براینکه در حوزه میراث باید بافت قدیم که بخش قابل توجهی از شهر را به خود اختصاص داده مرمت کنیم و هویت آن را حفظ کرده و آن را قابل استفاده کنیم تصریح کرد: وجود ایرانگردی، جهانگردی و گردشگران خارجی می توان درآمدزایی خوبی برای شهر باشد.

وی در بخشی از سخنان خوب به معضل کم آبی اشاره کرد و ترویج فرهنگ مصرف آب را یکی از مباحث جدی دانست.

همچنین یکی از محورهای دیگر سخنان وی مسئله پاکیزگی و نظافت زیست محیطی بود. وی گفت: همه مردم، مسئولین و دستگاه ها باید به این مسئله کمک کنند.

 

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. سلام
    ضمن تبريك انتصاب اقاي مهندس نقيبي زاده به عنوان شهردار ميبد بنده فكر مي كنم كه براي اينكه سرعت فعاليت و موفقيست ايشان بيشتر شود در وهله نخست معاوني كه ديد و برنامه محور باشد را براي خودش انتخاب كند كه هم كمك و ي باشد و هم در جهت اجراي برنامه هاي سه گانه اقاي نقيبي جديت داشته باشد

ارسال نظر