تاریخ : 18 سپتامبر 2016 - 20:59 - شناسه خبر : 16973 اخبار شهرستان

فرماندارمیبد:

دفاع مقدس به‌عنوان یک ارزش انقلاب باید در جامعه حفظ شود

فرماندارمیبد در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان گفت: ما هرچه داریم به برکت ایثار و ازجان‌گذشتگی عزیزانمان در ۸ سال دفاع مقدس است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته دفاع مقدس درمیبد تأکید کرد و افزود: هفته دفاع مقدس یکی از ایام به‌یادماندنی و ارزشمندی است که در تاریخ انقلاب و ملت ایران ثبت‌شده است و باید آن را با برگزاری برنامه‌های خوب حفظ کنیم.

فلاح بابیان اینکه ۸ سال دفاع مقدس یکی از بسترهای فرهنگ ایثار و شهادت است که باید در جامعه تداوم پیدا کند گفت: حضور منسجم و یکپارچه مردم و مسئولین در برنامه‌های هفته دفاع مقدس و به‌ویژه رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور امید واهی دشمنان داخل و خارج را به یاس تبدیل خواهد کرد.

فرماندارمیبد تصریح کرد: همه دستگاه‌ها و ادارات باید با همکاری و هماهنگی در تأمین امکانات و زمینه‌های برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس و جلوه‌گر شدن اقتدار و توان نظام و انقلاب باید بسیج شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد هم بابیان اینکه بیش از ۷۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان میبد اجرا می‌شود گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، غبارروبی گلزار شهدا، پیاده‌روی خانوادگی، رژه نیروهای مسلح ازجمله این برنامه‌هاست.

سرهنگ امیر فلاح ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در پارک‌ها، برگزاری یادواره شهدای محلات، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، ویژه‌برنامه بازگشایی مدارس، حضور منسجم رزمندگان و ایثارگران در نماز جمعه، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس و دانشگاه‌ها، همایش رزمندگان و ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در مساجد را بخشی دیگر از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان میبد برشمرد.

 

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر