تاریخ : 7 سپتامبر 2016 - 20:11 - شناسه خبر : 16662 اخبار شهرستان

فرماندار میبد:

اعتبار جاده ندوشن – ورزنه از طریق اوراق مشارکت تامین می شود/ قول مساعد جهت چمن مصنوعی ورزشگاه هلال احمر

فلاح در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کشور و با تشریح جایگاه سایت امداد و نجات جاده‌ای میبد در کنارگذر شرق این شهرستان خواستار تجهیز آن شد که دستور قطعی کار را آقای دکتر ضیائی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد در سفر به تهران با هماهنگی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی دیدار با وزیر نفت، با تشریح مشکلات منطقه به‌ویژه مناطق روستایی و اجرای ۶۰ درصدی پروژه گازرسانی به ندوشن در خصوص تأمین قیر برخی از معابر و جاده‌های این منطقه را خواستار شد.

حسین فلاح در دیدار با معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور هم بحث جاده ندوشن ورزنه را مطرح کرد که قرار شد این پروژه هم از طریق اوراق مشارکت تأمین اعتبار شود.

فلاح سپس با مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کشور ملاقات کرد و با تشریح جایگاه سایت امداد و نجات جاده‌ای میبد در کنارگذر شرق این شهرستان خواستار تجهیز آن شد که دستور قطعی کار را آقای دکتر ضیائی صادر کرد.

انجام چمن مصنوعی سالن ورزشی هلال‌احمر یکی دیگر از خواسته‌های فرماندارمیبد بود که در این دیدار مطرح و برای انجام آن قول مساعد داده شد.

فرماندارمیبد دیداری هم با رئیس فدراسیون تیراندازی داشت که در این دیدار وضعیت هیئت تیراندازی میبد تشریح و در خصوص تأمین نیازهای این رشته ورزشی قول مساعد گرفته شد.

وی در ادامه در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران به دنبال راهکاری برای تأمین اعتبار به پروژه‌های بافت قدیم بود.

در این دیدار فرماندارمیبد با اشاره به مشارکت شهرداری، فرمانداری و وزارت و اداره کل راه و شهرسازی بر تأمین اعتبار پروژه‌های داخل بافت تاریخی تأکید کرد و آقای دکتر ایزدی دستور اعزام گروه کارشناسی برای عقد قرارداد تأمین اعتبار را صادر کرد.

فلاح گفت: اگر اعتبارات لازم در این راستا تأمین شود با مشارکت فرمانداری، شهرداری و وزارت راه و شهرسازی اقدامات و حرکت‌های خوبی در این زمینه در شهرستان شاهد خواهیم بود.

فرماندارمیبد در پایان از همراهی و هماهنگی دکتر کمال دهقانی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در پی گیری این امور قدردانی کرد.

تهران شهریور (1) تهران شهریور (2) تهران شهریور (6)

 

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. سلام
    فکر کنم پایگاه امداد جاده ای تو کنار گذر غربیه
    بعدش هم اول به فکر امدادگرای هلال احمر باشید و نیروهای کنونی رو حمایت کنید تا با بی احترامی پرت نشن و در ضمن امدادگر جدید هم پرورش بدید
    ممنون از سایت خوبتون

  2. شنیده شده آقای بنا جزء یکی از روسای بالای بیست سال میبده که طی چند ماه آینده قراره تودیع بشه؟

  3. با سلام چمن مصنوعی و وسایل کار درمیبد بیش از اندازه محیا می باشد ولی چیزی که متاسفانه به اندازه کافی موجود نیست مدیریت براین مجوعه ها است نمونه بارز آن مدیریت هلال احمر میبد آیا تاکنون کسی از برخی این کم کاریهای هلال احمر سئوال کرده و اگر فقط ۱ درصد هلال احمر میبد را با شهرستان های دیگر مقایسه کنیم اونوقت تفاوت را در مدیریت احساس خواهیم کرد . با تشکر از اطلاع رسانی شما اصحاب رسانه

  4. سلام هلال احمر میبدبا ید اول به فکر امدادگران فعالی که دارد باشد واونا رو با بی احترامی وبعضا تبعیضی که بین اوناقائل میشه پرت نکنه .دوماًهلال احمر یک ارگان مردی میباشد ولی متأسفانه تبدیل شده به یک ارگان اداری یعنی یک نامه از استان بیاد واداره میبد باچندتا عکس جواب نامه رو بدند. وقتی هم اعتراض میکنیم دیگر از برنامه خبری نیست ویک غیر بومی که چند صباحی است اومده به جای بچه های بومی میبد که چندین سال سابقه فعالیت دارند فعالیت میکنه.

ارسال نظر