تاریخ : 10 جولای 2016 - 10:30 - شناسه خبر : 14523 اخبار شهرستان

فلاح فرماندار میبد در نشست با نمایندگان آموزش و پرورش:

از اقدام روزنامه نارین متاسف شدم/ این مسئله را با جدیت پیگیری می کنم

من این قضیه را با جدیت تمام دنبال خواهم کردم و از حقوق فرهنگیان شهرستان دفاع خواهم نمود.

به گزارش صدای میبد: فلاح فرماندار میبد در دیدار با نمایندگان تشکل های مختلف آموزش و پرورش با برشمردن فعالیت بسیار خوبی که آموزش و پرورش طی این سال ها داشته است گفت واقعا از اقدام دوهفته نامه منتشر کننده این نقاشی متاسف شدم، به مسئول نشریه زنگ زدم و گفتم که عمل بسیار زشتی را انجام داده است.
من اظهار تاسف می کنم و عذرخواهی می کنم که این عمل اتفاق افتاده است. اما خوشبختانه به قول یکی از دوستان به برکت انقلاب اسلامی مردم صاحب تجزیه و تحلیل شده اند و مسائل را درک می کنند.
من این قضیه را با جدیت تمام دنبال خواهم کردم و از حقوق فرهنگیان شهرستان دفاع خواهم نمود.

کاریکاتور منتشر شده در یکی از دوهفته نامه های شهرستان علیه آموزش و پرورش.

گفتنی است این نشریه در عید سعید فطر به صورت رایگان بین مردم توزیع شده است.

photo_2016-07-10_09-37-41

اخبار مرتبط

نظرات ارسال شده

  1. ناین نیوز باید اختیار خودت را دست کسی ندی که ازت به عنوان طعمه استفاده کنند.ببین دور وبریات کیا هستند

  2. باسلام از مسئولین انتظار داریم به این اهانت برزگ نارین نیوز جواب دندان شکن بدهند …

  3. من به عنوان معلم آقای کریمی و کریم بیکی، از همه فرهنگیان عذرخواهی می کنم که نتوانستم افراد خوبی برای جامعه حداقل انسان های با ادب تربیت کنم.

  4. واقعا !!!!!!باور کردنی نیست توی میبد این خبرها بوده….من فیروزابادی هستم.باور نمیکنم.اینها دست پخت اقای کریم بیکی فیروزابادی باشه!!!!!

    واقعا اگه اقای موحدی کوتاه بیاند.در حق معلمین خیانت بزرگ قرن را مرتکب شدند.واقعا که !!!!مگه این بیچاره هایی که توی تصویر نشستند کنکور ندارند.تا اونجایی که من میشناسمشون عوامل کنکور شهر هستند.الان باید جای دیگه باشند.اگه کنکور امسالشون خراب شه هم تقصیر خودشون هست که از همکارانشون دفاع کردن.!!و هم مقصر اصلی کریم بیکیه با این اوضاعی که درست کرده….

  5. وای اقای کریم بیکی؟؟؟؟بعیده از ایشون؟؟؟

  6. به خدا دلم خون شد.این اهانت رو به معلمان دیدم.خدا لعنت کنه مسبب کشیدن این کاریکاتور رو.خیلی زشته…پرنده و فضله و اونهم بروی تابلو اموزش و پرورش……حذف کنید اینها رو ابروی شهرمون رفت.اقای نبوی…!!!!!!!!

  7. هر آنچه که من و امثاله منه دانشجو داریم از تعالیم مدیر و معلمان و قشر فرهنگیست..
    واقعا دیدنه این توهین که به دور از ذره ای تفکر بود به من برخورد
    من از بیگانگان هرگز ننالم
    که هرچه کرد با من خویشتن کرد

  8. در جواب متن میبد ما که سانسور کرده من میگم:سلام.اینکه فضله پرنده از نظر شما عزیزان نویسنده ،هیچ کراهت و زشتی ندارد و بی ادبی نیست.به طرز فکر و ادب و تربیت شما برمیگردد.و هیچ ربطی به طرز فکر فرهنگیان ندارد.بلکه به نوع سیسم خانوادگی و پرورش هر فرد مرتبط است.. این نکته از نظر فرهنگیان بی ادبی است حتی بدتر از راه ندادن افغانی ها به یک مدرسه یا فیلم بد البالو یا اموزش مقنعه سرکردن در بازی پدرها یا اموزش موسیقی که در همه جای کشور است.

    منتقدین عزیز چشمها را باید شست.جور دیگر باید دید.ضمنا چرا شما جوش اوردید.کسی که کار به کار شما ندارد.آقایان……خواهشا در مقام امانت پیام بنده را در سایت قرار دهید.تا باورتان راحت تر باشد…..

ارسال نظر