تاریخ : 21 ژوئن 2016 - 12:54 - شناسه خبر : 13244 با نماینده مجلس

پیام تبریک فرماندارمیبد به نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی

انتخاب جناب‌عالی در این کمسیون مایه مباهات آحاد مردم شریف استان و حوزه انتخابی تفت و میبد و شخص بنده است.

فرماندارمیبد در پیامی انتخاب آقای دکتر کمالی دهقانی به‌عنوان نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، متن کامل “حسین فلاح” بدین شرح است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی

با درود و تحیت؛

انتخاب حضرت‌عالی به‌عنوان نائب رئیس اول کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را که نشانگر شایستگی، توانمندی، درایت و فرهیختگی و اشراف به مسائل سیاسی است تبریک می‌گویم.

بی‌تردید یکی از شاخص‌های مهم در پیشبرد راهبرد استراتژی کشور مقوله امنیت پایدار است و اگر کشور در حوزه امنیت ملی و پایدار و سیاست خارجی موفق نباشد سایر فعالیت‌های دیگر هم به‌نوعی عقیقم خواهد ماند.

برقراری امنیت و توسعه سیاست خارجی به ایجاد وحدت و همدلی در بین مردم و قوای سه‌گانه، در سایه رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری و توانمندی نیروهای مسلح و حرکت‌های استوار وزارت خارجه و دیپلمات‌های توانمند برمی‌گردد تا حربه‌ها و تهدیدهای دشمن را با الفاظی صحیح و به هنگام پاسخ دهند که خوشبختانه این ظرفیت هوشمندانه در دولت تدبیر و امید به‌خوبی نمایان است.

انتخاب جناب‌عالی در این کمسیون مایه مباهات آحاد مردم شریف استان و حوزه انتخابی تفت و میبد و شخص بنده است.

امیدواریم با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری در طی مسیر انقلاب و تداوم پایه‌های امنیت پایدار، جانب‌داری از گفتمان انقلاب و توسعه سیاست‌های خارجی بر مبنای ارزش‌های امام و شهدا، موفق و پیروز باشید.

اخبار مرتبط

ارسال نظر