تاریخ : 7 ژوئن 2016 - 9:50 - شناسه خبر : 12689 اخبار شهرستان1

پیام شهردار میبدبه مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

حلول ماه مبارک رمضان، بهار قرآن، ماه عبادتهای عاشقانه و نیایش‌های عارفانه و بندگی خالصانه را به همه شما شهروندان میبدی تبریک عرض می‌نمایم و برایتان قبولی طاعات و عبادات را آرزومندم.

No Pic

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ

یک رکعت مقبول ارادت به گل سرخ       یک باغچه ادراک ز گلبانگ اذان بس

یک  قبله  دعا  در  شب عرفانی تقدیر     یک جرعه اجابت ز سبوی رمضان بس

حریم دل بیارایید و آغوش باز کنید که ایام عاشقی رسید، همنشینی با سحر و هم آوایی با افطار، روح را می پالاید و جسم را می آراید. به شمیم بهشت، حال اهل دل و دعا لطیف می رود، و به رودآبه ی رحمت جان اصحاب ندبه و توبه سبک بال می شود.

رمضان، ماه عبادت‌، ماه نیایش‌ و ماه بندگی‌‌های خالصانه فرا رسید و خداوند متعال فرصت حضور در بهترین ماهش را بر ما ارزانی داشت تا با بهره‌گیری از تعالیم جان بخش الهی و تأسی از سیره پیامبر اکرم‌‌‌(ص) و ائمه اطهار‌(ع) بتوانیم غبار تن را در زلال چشمه‌های پر برکت این ماه صیقل دهیم و از لابه­ لای لحظه‌های ناب دعا و سجاده‌هایمان لذت میهمانی پروردگار را درک ‌نمائیم.

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه شناخت و معرفت، ماه توبه و مغفرت، ماه عبادت و بندگی، ماه خدا، ماه قرآن، ماه پیامبر (ص) و ماه امیرالمومنین (ع)، ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهی و ماه شکستن بت‌های نفس و سجده‌ی عشق بر درگاه معبود یکتا و نامتناهی را تبریک و تهنیت می گویم و امیدوارم همواره تقوا و ایمان و تقرب به رحمت واسعه الهی را اصلی‌ترین هدف خود بدانیم.

ماه مبارک رمضان، فرصتی استثنایی و بس گرانقدر و ارزشمند است که باید با برنامه‌ریزی صحیح به استقبال آن برویم، این ماه فرصتی برای دعا و نیایش و شب زنده‌داری است که عشق ملکوتی و انس با محبوب جاودانه را پدید می‌آورد و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان، حلاوت می‌بخشد.

 حلول ماه مبارک رمضان، بهار قرآن، ماه عبادتهای عاشقانه و نیایش‌های عارفانه و بندگی خالصانه را به همه شما شهروندان میبدی تبریک عرض می‌نمایم و برایتان قبولی طاعات و عبادات را آرزومندم.

در پایان از درگاه حضرت احدیت برای همگان توفیق بهره‌گیری از برکات این ماه خجسته و انفاس قدسیه حضرت ولیعصر (عج) را مسئلت می‌نمایم.

سیدعلی نقیبی زاده- شهردار میبد

۱۸خرداد ماه ۱۳۹۵

اخبار مرتبط

ارسال نظر