تاریخ : 10 آوریل 2016 - 10:04 - شناسه خبر : 10879 اخبار شهرستان1

دیدار شهردار میبد با مهندس عظیمی زاده شهردار یزد

با توجه به کمبود اعتبارات که تمامی شهرداری ها با آن درگیر هستند اگر بتوانیم پروژه ای تعریف و اجرا نماییم کار بزرگی صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، ظهر امروز(شنبه) مهندس نقیبی زاده با حضور در شهرداری یزد با مهندس عظیمی زاده دیدار کرد.

در این دیدار مهندس نقیبی زاده ضمن تبریک سال جدید و آرزوی توفیق روزافزون برای مهندس عظیمی زاده، به صورت رسمی ایشان را به میبد دعوت نمود.

مهندس عظیمی زاده نیز با حضور در میبد در ایام عید از ساماندهی میدان ورودی میبد و آسفالت مسیر اصلی گردشگری تقدیر و تشکر نمود و عنوان کرد: با توجه به کمبود اعتبارات که تمامی شهرداری ها با آن درگیر هستند اگر بتوانیم پروژه ای تعریف و اجرا نماییم کار بزرگی صورت گرفته است.

شهردار یزد علت پیشرفت برخی از شهرها را داشتن ثبات مدیریتی دانست و افزود: اصفهان از ابتدای انقلاب تاکنون ۷ الی ۸ شهردار داشته که هر کدام توانسته با آرامش برنامه ریزی های منسجم و طولانی مدت انجام دهند و شهرداران بعدی نیز با توجه به پروژه ها و برنامه های موجود مسیر شهرداران گذشته را ادامه داده اند.

مهندس نقیبی زاده نیز در ادامه این دیدار پیشنهاد و نظر شهردار یزد را در خصوص بهبود وضعیت شهر میبد جویا شد که مهندس عظیمی زاده از جمله پروژه های حیاتی برای میبد را داشتن مسیر کمربندی عنوان کرد و افزود: مسیر کمربندی اطراف شهر را تعیین کنید تا از حالت شبکه ای شهر خارج شده و محدوده حوزه شهری و حریم آن مشخص شود. با این کار جلوی توسعه بی رویه شهر گرفته می شود.

اخبار مرتبط

ارسال نظر