تاریخ : 29 نوامبر 2015 - 6:27 - شناسه خبر : 6427 اخبار شهرستان1

آموزش کشت گیاهان دارویی به روستاییان شهرستان به زودی

به گزارش صدای میبد: کلاس های آموزشی و آشنایی با گیاهان دارویی کم آب خواه و مقاوم برای روستاهای بخش بفروئیه برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی بخشداری بفروئیه؛ با توجه به رویکرد شهرستان در زمینه اشتغال روستائیان به ویژه بانوان، جلسه ای تحت عنوان «نحوه کاشت، داشت و برداشت گیاهان دارویی» در محل […]

به گزارش صدای میبد: کلاس های آموزشی و آشنایی با گیاهان دارویی کم آب خواه و مقاوم برای روستاهای بخش بفروئیه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی بخشداری بفروئیه؛ با توجه به رویکرد شهرستان در زمینه اشتغال روستائیان به ویژه بانوان، جلسه ای تحت عنوان «نحوه کاشت، داشت و برداشت گیاهان دارویی» در محل بخشداری برگزار شد.

در این جلسه مسئولین ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته شرکت رویش سیز در زمینه کشت انواع مختلف گیاهان دارویی در مناطق گرمسیر و سردسیر استان، این موضوع مطرح شد که زمین های بایر با توجه به وجود خشکسالی بلااستفاده مانده، بنابراین کشت گیاهان دارویی کم آب خواه برای روستاییان می تواند از نظر اقتصادی درآمد قابل توجهی داشته باشد.

همچنین در این جلسه مقرر شد با هماهنگی دهیاران، کلاس های آموزشی جهت آشنایی روستاییان با انواع گیاهان دارویی و نحوه کشت آن در روستا برگزار تا افراد علاوه بر آموزش و شناخت گیاهان دارویی خودرو در منطقه خود درآمد زایی کرده بتوانند در تولید ثروت پایدار نقش داشته و به اقتصاد خانواده نیز کمک کنند.

 

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر