تاریخ : 21 سپتامبر 2015 - 20:31 - شناسه خبر : 4585 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میبد خبر داد:

برگزاری اولین دوره از مسابقات قرآن کریم ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد میبد

اولین دوره از مسابقات قران کریم ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد میبد در محل کانون فرهنگی- تربیتی آیت الله اعرافی شهرستان برگزار گردید.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد گفت: اولین دوره از مسابقات قران کریم ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد میبد در محل کانون فرهنگی- تربیتی آیت الله اعرافی شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد، “حسین زین الدینی” ضمن بیان این مطلب گفت: به منظور گسترش و ترویج اندیشه های قرآنی وفرهنگ دینی، این مسابقات در سه رشته روخوانی روانخوانی، حفظ و تجوید برگزار گردید.

زین الدینی افزود: در رشته روخوانی روانخوانی، از شرکت کنندگان نونهال انتظار می رفت که سوره نباء و نوجوانان و جوانان، سوره های یس و لقمان را به طور صحیح بخوانند. همچنین در رشته تجوید ملاک ارزیابی، سوره های انعام و اعراف و حفظ یک جزء از قرآن کریم به صورت دلخواه از جمله شرایط رشته حفظ بود که شرکت کنندگان به سئوالات داوران پاسخ گفتند.

گفتنی است؛ این مسابقات با حضور۱۰ نفر از مددجویان در رشته تجوید، ۵ نفر در رشته حفظ و ۳۰ نفر در رشته روخوانی روانخوانی برگزار گردید و در پایان به نفرات برگزیده هر رشته جوایز ارزنده ای اهداء گردید.

اخبار مرتبط

ارسال نظر