تاریخ : 18 سپتامبر 2015 - 13:30 - شناسه خبر : 4532 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1

حجت الاسلام والمسلمين صديقي در مراسم سالگرد امام جمعه فقید میبد:

امروز عده اي غافل بر طبل دوري از ارزشهاي الهي و انقلابي مي كوبند

آنچه مي تواند جامعه را از انحرافات مصون كند ارتباط با علماي با بصيرت و بيدار دلي چون مرحوم آيت الله اعرافي است چرا كه اگر امروز با علماي نظير آنان ارتباط نداشته باشيم جامعه بسوي انحراف مي رود.

مراسم بزرگداشت بيست و سومين سالگرد ارتحال عالم جليل القدر مرحوم حضرت آيت الله حاج شيخ محمد ابراهيم اعرافي رحمه الله عليه امام جمعه فقيد شهرستان ميبد صبح امروز در مسجد امام شهيديه ميبد برگزار شد.

به گزراش صدای میبد به نقل از میبد آدینه:  در اين مراسم آيت الله ناصري نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد ، نماينده مردم يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي ، معاون سياسي امنيتي استاندار ، جمعي از ائمه جمعه و فرمانداران شهرستانها ، طلاب و روحانيون ، مسئولان و قشرهاي مختلف مردم شهرستانهاي میبد و ادرکان و استان یزد حضور داشتند.

امام جمعه موفت تهران در اين مراسم ضمن گرامي داشت ياد و خاطره مرحوم آيت الله اعرافي و نقش وي در قبل و بعد از پيروزي انقلاب اسلامي گفت : آنچه مي تواند انسان را به تعالي رساند حركت در مسير قران و ارزشهاي الهي است .

حجت الاسلام والمسلمين صديقي با اشاره به اينكه سبك زندگي ما بايد اسلامي باشد و دين در اركان زندگي ما حاكم شود خاطر نشان كرد امروز دشمن با زيركي سعي در زدودن دين و ارزشهاي ديني از متن زندگي ما دارد و اين موضوع مهمي است كه بايد در برابر آن هوشيار باشيم.

وي مانوس بودن با علماي بيدارگر و ولايي را عامل مهم هدايت بسوي الهي شدن دانست و گفت امروز عده اي غافل بر طبل دوري از ارزشهاي الهي و انقلابي مي كوبند.

حجه الاسلام والسملين صديقي با بيان اينكه دشمن اين روزها افراد متعصب به دين و ارزشهاي ديني و انقلابي را افراطي جلوه ميدهد خاطر نشان كرد بر اساس آيات الهي اسلام و اسلاميت خبر محض  و امريكاي جهانخوار شر محض است و هرگز بين حق و باطل سازگاري وجود نداشته است و نخواهد بود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به مجاهدتهاي امام راحل در راه حاكميت ارزشهاي ديني و الهي در جامعه گفت  شيطان بزرگ مدالي بود كه امام با بصيرت ما به امريكاي سلطه گر داد و امروز بايد موظب باشيم تا اين مدال كمرنگ نشود .

حجت الاسلام والمسلمين صديقي خاطر نشان كرد : آنچه مي تواند جامعه را از انحرافات مصون كند ارتباط با علماي با بصيرت و بيدار دلي چون مرحوم آيت الله اعرافي است چرا كه اگر امروز با علماي نظير آنان ارتباط نداشته باشيم جامعه بسوي انحراف مي رود.

وي با محكوم كردن كسانيكه امروز اسلام امريكايي و اسلام منهاي مجاهدت و تلاش در راه حاكميت ارزشهاي ديني را در جامعه ترويج مي كنند بر ضرورت پايبندي  به ارزشهاي ديني و ارمانهاي والاي انقلاب تاكيد كرد و گفت: امام راحل با پايمردي و استقامت در برابر استكبار جهاني ابهت پوشالي امريكا را در هم شكست و امروز نبايد اجازه دهيم عده اي امريكا را براي ما ( لو لو ) مهم جلوه دهند.

حجه الاسلام والمسلمين صديقي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به فضائل اخلاقي مرحوم آيت الله اعرافي از جمله ديانت ، سودمند بودن براي مردم ، فقاهت و شجاعت از تلاشها و مبارزات آن عالم وارسته در راه حالكميت ارزشهاي والاي اسلامي در جامعه تجليل كرد و گفت امروز آنچه باعث حضور گسترده مردم در اين مراسم شده است الهي بودن اين عالم عامل و فقيه وارسته است.

در اين مراسم همچنين با مداحي مداحان اهل بيت عصمت و طهارت حاضران به سينه زني پرداختند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر