تاریخ : 24 آگوست 2015 - 13:20 - شناسه خبر : 4084 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1

پیام مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری های شهرستان میبد به مناسبت هفته دولت

مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری های شهرستان میبد در پیامی هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان تبریک گفت.

مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری های شهرستان میبد در پیامی هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت تعاونی دهیاری های شهرستان میبد؛ سید ابوالقاسم حسینی در این پیام آورده است:

هشتم شهریور، یادآور کوچ دو پرستوی سبک بال رفته تا افق عرش، رجایی و باهنر است؛ دو معلم بزرگ عمل، نه شعار؛ دو آموزگار وارسته که پیشه شان انسانیت و خلوص بود. به راستی که شهیدان گرانقدر این روز، اسطوره کامل خویشتن سوزی و اخلاص بودند. که مقام معظم رهبری حضرت خامنه ای (مد ظله العالی) در تبیین شخصیت این دو بزرگوار فرمودند : «شهید رجایی و شهید باهنر، حقا و انصافا دو چهره انقلابی و مومن و خالص بودند و زندگی و شهادتشان درس آموز بود».

آری بی شک تمام مسئولان و مدیران می باید با تاسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی، و در راستای تحقق اهداف نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان (سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی) و همچنین الگوی چشم انداز بیست ساله کشور، گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روز افزون کشور را در حیطه های مختلف به ویژه در حیطه علم و دانش و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آوردند.

در پایان اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و بویژه کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان میبد تبریک عرض می کنم.

اخبار مرتبط

ارسال نظر