تاریخ : 27 می 2023 - 15:40 - شناسه خبر : 36560 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1، اسلایدشو، ورزشی

کاشی باستان فاتح دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال کارگران میبد/نوار قهرمانی های متوالی کاشی اُرچین پاره شد

محمدتقی شفیع پور مهرجردی

دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال کارگران شهرستان میبد با قهرمانی تیم کاشی باستان میبد به کار خود پایان داد.

به گزارش صدای میبد: دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال کارگران میبد به همت هیأت ورزش کارگران و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان میبد به مناسبت هفته کار و کارگر با حضور ۲۱ تیم از واحدهای تولیدی شهرستان از تاریخ ۱۵ اردیبهشت‌ماه در سالن ورزشی شهداء میبد آغاز و پس از انجام ۵۰ بازی در روز سوم خرداد‌ هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، با معرفی تیم کاشی باستان بعوان قهرمان این رقابتها، پایان یافت.

در فینال این رقابت‌ها، تیم کاشی باستان و مجتمع کاشی میبد به مصاف هم رفتند که در پایان تیم کاشی باستان در یک بازی سخت و نفس‌گیر و با نتیجه ۲ بر صفر تیم مجتمع کاشی میبد را از پیش رو برداشت و پس از دو نایب قهرمانی پیاپی، موفق به کسب مقام قهرمانی شد و تیم مجتمع کاشی میبد به مقام نائب قهرمانی دست یافت.

تیم کاشی اُرچین نیز که شش دوره گذشته بعنوان قهرمانی دست یافته بود امسال قافیه را باخت و در دیدار رده بندی با نتیجه ۳ بر صفر از سد تیم کاشی ماهان‌سرام گذشت و به مقام سومی این رقابتها بسنده کرد.

در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد، معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، بخشدار مرکزی میبد، رئیس اداره ورزش و جوانان، مدیرعامل شهرک صنعتی جهان‌آباد میبد و رئیس هیئت فوتبال میبد در سالن ورزشی شهداء این شهرستان برگزار شد با اهداء جام، مدال و هدایای نفیس از تیم‌های اول تا سوم تجلیل شد.

گفتنی است: در این مراسم تیم کاشی پارسیان‌سرام میبد نیز به عنوان تیم برگزیده اخلاق معرفی و با اهداء جام اخلاق از این تیم تقدیر شد.

لازم به ذکر است در این دوره از مسابقات، تیم‌های کاشی باستان، مجتمع کاشی میبد، کاشی اُرچین، کاشی ماهان‌سرام، کاشی گلچین، کاشی احسان، کاشی پارسیان‌سرام، معدن سنگ آهن سورک، تصفیه قند و شکر میبد، کاشی درساسرام، کاشی امین، میبد سرامیک، کاشی نازسرام، کاشی صدراسرام، کاشی خورشید، کاشی ونوس، کاشی نارین، کاشی یاس‌سرام، کاشی نوآوران، آلومین‌سرام و یاس کیسه (پارسیان پاکت) حضور داشتند که در پایان با اهداء تندیس ویژه این دوره از مسابقات و لوح تقدیر، از آنها تجلیل شد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر