تاریخ : 5 ژانویه 2023 - 16:40 - شناسه خبر : 36052 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1، اسلایدشو

ورکشاپ فروش در میبد برگزار شد

الیاس دهقانی

ورکشاپ فروش به واسطه عکاسی از محصولات زیلو و دست‌بافته‌های پنبه‌ای از سوی مرکز آموزش هنر و فرهنگ ایرانی جهاد دانشگاهی استان یزد (مهفا) و با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی استان به مدت ۵ ساعت در مرکز نوآوری و طراحی زیلو میبد برگزار شد.

به گزارش صدای میبد، ورکشاپ فروش به واسطه عکاسی از محصولات زیلو و  دست‌بافته‌های پنبه‌ای از سوی مرکز آموزش هنر و فرهنگ ایرانی جهاد دانشگاهی استان یزد (مهفا) و با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی استان به مدت ۵ ساعت در مرکز نوآوری و طراحی زیلو میبد برگزار شد.

شیلا شیخی مجری برگزاری این ورکشاپ گفت: در این کارگاه آموزشی پنج ساعته ۱۶ نفر شرکت کردند و در صورت ارایه نمونه‌های عملی از موضوع ها و موارد مطرح شده در کارگاه و استقبال هنرمندان به صورت تکمیلی و در قالب یک دوره آموزشی نیز برگزار خواهد شد.

شیخی تصریح کرد: برگزاری دوره‌های طراحی محصول ، بسته بندی و برندینگ و … در میبد در دستور کار است و در صورت استقبال از سوی فعالان  و هنرمندان حوزه زیلو و سایر صنایع دستی به صورت ورکشاپ و  دوره های آموزشی تکمیلی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به آسیب شناسی که در زمینه زیلو و سایر دست بافته های پنبه ای صورت گرفته است، انشاءالله به دنبال کارگاهها و دوره های آموزشی که در صورت استقبال علاقمندان و به ویژه هنرمندان صنایع دستی برگزار  خواهد شد با ارتقای سطح کار هنرمندان و فعالان این عرصه در زمینه‌های تولید محتوا (‌عکس و متن) ،برندینگ ،‌بسته بندی و طراحی محصول جدید، اتفاقات بسیار خوبی مرتبط با خرید و فروش این محصولات رقم خواهد خورد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر