تاریخ : 9 جولای 2016 - 20:33 - شناسه خبر : 14501 اخبار شهرستان، با نماینده مجلس

نماینده میبد و تفت:

اختیارات بیش از حد مسئولان باعث اتفاق ناگوار پرداخت حقوق نامتعارف به برخی مدیران می‌شود/دستگاههای ناظر کوتاهی کردند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است بعد از برخورد دستگاه قضایی با متخلفان پرداخت و دریافت حقوق‌های نجومی، دستگاه قانونگذار نیز باید خلاء قانونی موجود را رفع کند.

به گزارش صدای میبد؛ کمال دهقانی فیروزآبادی نماینده میبد و تفت با بیان اینکه به گفته رئیس جمهور باید از تهدید به وجود آمده در زمینه حقوق های غیرمتعارف یک فرصت ایجاد کرد، گفت: این موضوع باعث شد به تخلفات قانونی در سطح گسترده تری رسیدگی شده و سازمان ها و تشکل هایی که به نوعی از منابع دولتی و غیردولتی تغذیه می شوند مورد رسیدگی قرار گیرند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تأکید کرد: لازم است دستگاه های ناظر که در این زمینه کم‌کاری کردند پاسخگو باشند چرا که قطعا باید در جریان نظارت هایی که صورت می دادند خیلی زودتر از این موضوع، به آشفتگی‌های پرداخت حقوق برخی مدیران پی می بردند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر لازم است قوانین موجود بازبینی شود چون شاید به خاطر قوانین و مقررات، نبود یا عدم صحت آنها و یا حتی نبود بخشنامه های دولتی این اتفاقات ناگوار رخ داده باشد که این موضوع نیز باید از سوی رئیس جمهور پیگیری شود.

به گزارش خانه ملت،نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بعضا اختیارات بیش از حد به مدیران ارشد و مسئولان تراز اول و خلاء قانونی دست افراد را برای حقوق دادن باز گذاشته که لازم است بعد از برخورد دستگاه قضایی دستگاه های قانونگذار نیز فعال شوند.

تابناک

اخبار مرتبط

ارسال نظر